Årsrapport 2021 og generalforsamling – Investeringsforeningen Jyske Invest

Bestyrelsen for Investeringsforeningen Jyske Invest har godkendt årsrapporten for 2021 på sit møde den 2. marts 2022.

Det samlede regnskabsmæssige resultat i foreningen er et overskud på 2.233 mio. kr. (i 2020 var der et underskud på 401 mio. kr.). Den samlede formueværdi i Investeringsforeningen Jyske Invest var ved udgangen af 2021 30.257 mio. kr., hvilket er en stigning på 9,5% i forhold til 2020. Stigningen er sammensat af emissioner (netto) på i alt 1.073 mio. kr. og årets regnskabsmæssige resultat på 2.233 mio. kr. Samtidig blev der i regnskabsåret udbetalt 685 mio. kr. i udbytter.

Resultaterne i foreningens afdelinger og de udbytter, som bestyrelsen vil indstille til generalforsamlingens godkendelse, fremgår af Årsrapport 2021, som vedlægges. Årsrapport 2021 kan ligeledes ses på foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

Generalforsamling den 23. marts 2022

Investeringsforeningen Jyske Invest afholder sammen med Investeringsforeningen Jyske Portefølje og Kapitalforeningen Jyske Portefølje ordinær generalforsamling onsdag den 23. marts 2022
kl. 15.00.

Den ordinære generalforsamling afholdes på Gl. Skovridergaard, Marienlundsvej 36, 8600 Silkeborg.

Indkaldelse og offentliggørelse af dagsorden samt tilmelding, sker via foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

08 - 2022 03 02 Årsrapport 2021 og generalforsamling - Investeringsforeningen Jyske Invest Årsrapport 2021 Investeringsforeningen Jyske Invest