Next Games Oyj julkaisee vuoden 2021 tilinpäätöstiedotteen 14.3.2022

NEXT GAMES OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 8.3.2022 KLO 16:30

Next Games Oyj:n tilinpäätöstiedote 2021 julkaistaan maanantaina 14.3.2022 klo 8.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa https://www.nextgames.com/fi/sijoittajille/raportit-esitykset

Järjestämme tulosjulkistuspäivänä englanninkielisen webcastin ja puhelinkonferenssin. Tuloksen esittelevät Next Games Oyj:n toimitusjohtaja Teemu Huuhtanen ja talousjohtaja Annina Salvén.

Englanninkielinen tilaisuus alkaa klo 14:00. Tilaisuutta voi seurata webcast-lähetyksenä osoitteessa: https://nextgames.videosync.fi/2021-q4 tai puhelimitse.

Puhelinkonferenssin tiedot:

Osallistu soittamalla muutamaa minuuttia ennen tilaisuuden alkua sijaintiasi vastaavaan numeroon.

Vahvistuskoodi: 60240273#

FI: +358 981 710 310

SE: +46 856 642 651

UK: +44 333 300 0804

US: +1 631 913 1422

Tilaisuuden tallenne on saatavilla osoitteessa https://www.nextgames.com/fi/sijoittajille/raportit-esitykset myöhemmin samana päivänä.

Lisätietoja:

Saara Bergström
Chief Communications Officer
press@nextgames.com

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 (0) 50 520 4098

Next Games

Next Games (Helsinki Nasdaq First North: NXTGMS) on lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija sekä ensimmäinen Suomessa pörssiin listautunut mobiilipeliyritys. Hyvän vastaanoton saaneiden The Walking Dead -peliensä ansiosta Next Games on suunnannäyttäjä massaviihdebrändien pohjalta luotujen, palvelupohjaisten mobiilipelien alalla. Yhtiö kehittää useaa uutta suosittuihin viihdebrändeihin perustuvaa peliä ja julkaisi vuonna 2021 Netflixin 80-luvun kauhudraamasarjaan perustuvan Stranger Things: Puzzle Tales -pelin.www.nextgames.com