HONKARAKENTEEN HALLITUKSEN TOIMINTAKERTOMUS JA TILINPÄÄTÖS SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI VUODELTA 2021 ON JULKAISTU

HONKARAKENNE OYJ Pörssitiedote 23.3.2022 klo 13:00

Honkarakenteen hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021, sisältäen selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, on tänään 23.3.2022 julkaistu PDF-tiedostona suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla.

Suomenkieliset versiot ovat saatavilla osoitteessa www.honka.fi >Sijoittajat>Raportit ja esitykset ja englanninkieliset versiot osoitteessa www.honka.com >Investors >Reports and presentations.

Lisäksi Honkarakenne Oyj:n palkitsemisraportti 2021 on julkaistu osoitteessa www.honka.fi >Sijoittajat>Hallinnointi>Palkitseminen.

Hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 2021 sekä palkitsemisraportti ovat PDF-tiedostoina myös tämän tiedotteen liitteenä. Honkarakenne Oyj on julkaissut tilinpäätöksen ensimmäistä kertaa European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. ESEF-tilinpäätöstä ei ole varmennettu tilintarkastajalla.

HONKARAKENNE OYJ

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Marko Saarelainen, puh. +358 40 542 0254, marko.saarelainen@honka.com tai talousjohtaja Maarit Jylhä, puh. +358 40 594 4099, maarit.jylha@honka.com

Finanssivalvonta
www.honka.fi

Honkarakenne Oyj valmistaa Honka®-tuotemerkillään laadukkaita, terveellisiä ja ekologisia omakotitaloja, vapaa-ajan asuntoja ja julkisia rakennuksia suomalaisesta massiivipuusta. Yhtiö on toimittanut 85 000 rakennusta yli 50 maahan. Talopaketit valmistetaan Suomessa, yhtiön oma tehdas sijaitsee Karstulassa. Vuonna 2021 Honkarakenne-konsernin liikevaihto oli 69,7 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 37 %. www.honka.fi

Honkarakenne Oyj_Hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 2021 Honkarakenne_Palkitsemisraportti_2021 7437007POZXRBIWNJ629-2021-12-31-fi