MARTELA OYJ:N UUDET OSAKKEET MERKITTY KAUPPAREKISTERIIN

Martela Oyj:n uudelle johtoryhmän jäsenelle suunnatussa osakeannissa merkityt 11 574 uutta A-osaketta on tänään rekisteröity kaupparekisteriin.

Uudet osakkeet tuottavat oikeuden osinkoon ja muut osakkeenomistajan oikeudet sen jälkeen, kun ne on rekisteröity kaupparekisteriin.

Yhtiön osakkeiden lukumäärä kasvaa 11 574 osakkeella yhteensä 4 519 614 osakkeeseen. Osakkeen merkintähinta 33 333,12 euroa kirjataan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Martela Oyj:n osakkeiden lukumäärä on uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen

A-osakkeet 3 914 814 osaketta,

K-osakkeet 604 800 osaketta,

kaikki osakkeet, yhteensä 4 519 614 osaketta.

Kaupparekisteriin merkityt osakkeet otetaan julkisen kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla 24.8.2022.

Martela Oyj

Kalle Lehtonen
Talousjohtaja

Talousjohtaja Kalle Lehtonen, puh. 0400 539 968

Jakelu
Nasdaq OMX Helsinki

www.martela.com

Missiomme ”better working” ja visiomme ”people centric workplaces” määrittelevät strategisen suuntamme. Martela toimittaa käyttäjälähtöisiä työympäristöjä, joissa käyttäjät ja heidän hyvinvointi ovat keskiössä. Keskitymme Pohjoismaihin, sillä yhteisen avoimen työkulttuuritaustamme ja tarpeidemme myötä Pohjoismaat ovat hybridien työympäristöjen edelläkävijöitä.