EFECTE OYJ  --  LEHDISTÖTIEDOTE – 26.9.2022 klo 18.30

TÄMÄ TIEDOTE ON VAIN TIEDOKSI EIKÄ SE OLE TARJOUS OSTAA TAI TARJOUSPYYNTÖ MYYDÄ MITÄÄN ARVOPAPEREITA. INTELIWISE S.A.:N OSAKKEENOMISTAJILLE SUUNNATTUA TARJOUSTA KOSKEVAT TIEDOT ON JULKISTETTU ERILLISESSÄ TIEDOTTEESSA, JOKA ON SAATAVILLA VAIN OSAKKEENOMISTAJILLE TIETYILLÄ SALLITUILLA ALUEILLA. TÄTÄ TIEDOTETTA EI SAA LEVITTÄÄ AUSTRALIASSA, KANADASSA, HONGKONGISSA, JAPANISSA, UUDESSA-SEELANNISSA, ETELÄ-AFRIKASSA, SVEITSISSÄ TAI YHDYSVALLOISSA TAI NÄIHIN MAIHIN.

• Efecte on vastaanottanut 16.8.2022 julkistetun säännellyn ostotarjouksen aikana sitoumuksia yhteensä 160 562 InteliWISE S.A. (”InteliWISE”) osakkeen myymisestä, mikä edustaa 2,34 prosenttia kaikista InteliWISEn osakkeista. Säännellyn ostotarjouksen toteuttamisen jälkeen Efecte omistaa yhteensä 95,76 prosenttia kaikista InteliWISEn osakkeista.
  • Efecte aloittaa InteliIWISEn vähemmistöosakkaiden lunastamista ja osakkeen julkisesta kaupankäynnistä poistamista koskevat menettelyt.

Efecte tiedotti 30.6.2022 vastaanottaneensa 27.5.2022 julkistetun ostotarjouksen (”Ostotarjous”) tarjousajan loppuun mennessä merkintäsitoumuksia määrällä, joka edusti 90,03 %:ia InteliWISEn osakkeista ja toteuttavansa ostotarjouksen. Lisäksi Efecte julkisti jatkavansa Ostotarjouksen mukaista tarjousaikaa 6.7.2022 saakka (”Jatkokausi”).

Efecte tiedotti 7.7.2022 vastaanottaneensa merkintäsitoumuksia yhteensä määrällä, joka edusti 92,55 prosenttia InteliWISE:n osakkeista. Lisäksi Efecte julkisti suunnittelevansa InteliWISEn osakkeiden Ostotarjouksen ulkopuolisten ostojen aloittamista Varsovan New Connect vaihtoehtoiselta markkinapaikalta korkeintaan 3,99 zlotyn osakekohtaiseen hintaan ja arviolta viikon ajan.

Efecte tiedotti 16.8.2022 julkistaneensa uuden säännellyn ostotarjous kaikista IntelliWISEn jäljellä olevista osakkeista 3,99 zlotyn (noin 0,84 euron) osakekohtaista käteisvastiketta vastaan (”Säännelty Ostotarjous”).

Säännellyn Ostotarjouksen tarjousajan loppuun mennessä Efecte on vastaanottanut peruuttamattomia sitoumuksia yhteensä 160 562 osakkeen myymisestä, jotka edustavat yhteensä 2,34 prosenttia kaikista InteliWISEn osakkeista ja äänistä. Säännellyn Ostotarjouksen toteuttamisen jälkeen Efecte omistaa 95,76 prosenttia kaikista InteliWISEn osakkeista, joka oikeuttaa InteliWISEn jäljellä olevien osakkeiden lunastamiseen. Toimet jäljelle jääneiden osakkeiden lunastusmenettelyn käynnistämiseksi ja InteliWISEn osakkeiden julkisesta kaupankäynnistä poistamiseksi aloitetaan viivytyksettä.

Lisätietoja:

Lari Nikkanen
Legal Counsel
lari.nikkanen@efecte.com

Niilo Fredrikson
niilo.fredrikson@efecte.com

Hyväksytty neuvonantaja:

Evli Oyj, puh. 040 579 6210

Efecte Oyj

Efecte auttaa ihmisiä digitalisoimaan ja automatisoimaan työtään. Eurooppalaiset asiakkaamme käyttävät pilvipalveluitamme toimiakseen ketterämmin, parantaakseen loppukäyttäjäkokemusta ja säästääkseen kustannuksissa. Ratkaisuitamme käytetään muun muassa IT-palvelunhallintaan ja tiketöintiin sekä työtekijäkokemuksen, liiketoiminnan työnkulkujen ja asiakaspalvelun parantamiseen. Olemme eurooppalainen vaihtoehto alamme globaaleille goljateille. Pääkonttorimme sijaitsee Suomessa ja alueelliset toimipisteemme Saksassa ja Ruotsissa. Efecte on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

www.efecte.com