Ilkka Oyj:n osingon toisen erän täsmäytys- ja maksupäivät

Ilkka Oyj                Pörssitiedote 7.11.2022, klo 10.15

ILKKA OYJ:N OSINGON TOISEN ERÄN TÄSMÄYTYS- JA MAKSUPÄIVÄT

Ilkka Oyj:n hallitus on päättänyt osingon toisen erän, 0,10 euroa osakkeelta, maksupäivän ja täsmäytyspäivän. Osingon toinen erä maksetaan sille osakkeenomistajalle, joka osingonjaon täsmäytyspäivänä 9.11.2022 on merkittynä Euroclear Finland Oy:n pitämään yhtiön omistajaluetteloon. Osingonmaksupäivä on 16.11.2022.

Ilkka Oyj:n varsinainen yhtiökokous 26.4.2022 päätti, että vuodelta 2021 maksetaan osinkoa yhteensä 0,30 euroa osakkeelta, kahdessa erässä. Ensimmäinen erä, 0,20 euroa, maksettiin 5.5.2022. Yhtiökokouksessa päätettiin, että Ilkka Oyj:n hallitus päättää toisen erän, 0,10 euroa, täsmäytyspäivän 7.11.2022 pidettäväksi sovitussa kokouksessaan.

ILKKA OYJ

Olli Pirhonen

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Olli Pirhonen, Ilkka Oyj

www.ilkka.com

Ilkka lyhyesti
Informaatio yhdistää Ilkan asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, Digimoguli Oy, Differo Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kahta kaupunkilehteä ja viittä paikallislehteä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 500 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa.