TCM Group A/S: Ændring i direktionen – TCM Group ansætter ny CFO

SELSKABSMEDDELELSE

Nr. 159/2023

Tvis, 31. januar 2023

Ændring i direktionen – TCM Group ansætter ny CFO.

TCM Group ansætter Thomas Hjannung som ny CFO i TCM Group fra d. 1. marts 2023.

CEO Torben Paulin:
“Jeg er glad for at kunne kommunikere, at TCM Group har ansat Thomas Hjannung som CFO pr. d. 1. marts 2023.

Thomas Hjannung er en forretningsorienteret CFO med en solid finansiel værktøjskasse og erfaring fra større danske produktionsvirksomheder så som Faerch Group, ECCO og Bang & Olufsen. Med tilknytningen af Thomas Hjannung vil TCM Group drage nytte af Thomas’ erfaring fra både produktions- og retailvirksomheder i TCM Group’s videre udvikling.

Vores nuværende CFO Mogens Elbrønd Pedersen vil forblive ombord i en kort overgangsperiode i løbet af marts og dermed sikre en smidig overdragelse til Thomas Hjannung.

Jeg vil gerne takke Mogens Elbrønd Pedersen for hans dedikation og stærke bidrag til udviklingen af TCM Group gennem de seneste 8 år, og jeg ønsker ham held og lykke med hans kommende job udenfor TCM Group.”

For yderligere oplysninger venligst kontakt:
CEO Torben Paulin +45 21210464
IR Contact - ir@tcmgroup.dk

Om TCM Group A/S
TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener, badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er designet og produceret i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkken og Nettoline. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 140 forhandlere i Danmark og resten af Skan-dinavien. TCM Group sælger desuden køkkener som private label gennem byggemarkedskæder i Danmark og uaf-hængige køkkenforretninger i Norge. TCM Group er leverandør til den 45% ejede e-commerce køkkenvirksomhed Cele-bert, som opererer gennem de forskellige brands kitchn.dk, billigskabe.dk, Celebert og Just Wood. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Vedhæftet fil

159. Ændring i direktionen - TCM Group ansætter ny CFO