NoHo Partners Oyj:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

NoHo Partners Oyj

PÖRSSITIEDOTE 16.3.2023 klo 8.30

NoHo Partners Oyj:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

NoHo Partners Oyj on julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2022. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, vastuullisuusraportin, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2022.

NoHo Partners -konsernin virallinen konsernitilinpäätös on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti tilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä ja liitetiedot XBRL block -merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy antaa riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien NoHo Partners Oyj:n laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennus on suoritettu ISAE 3000 (uudistettu) -varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti.

Vuosikertomus 2022 on tämän tiedotteen liitteenä sekä PDF- että XHTML-muodossa, ja se on saatavilla myös osoitteessa https://www.noho.fi/sijoittajille/.

Tampereella, 16.3.2023

NoHo Partners Oyj

Lisätietoja:
Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. 044 235 7817
Jarno Suominen, varatoimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. 040 721 5655

Jakelu:
www.noho.fi

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 300 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee noin 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.

743700DYZ6R1QNLWQA56-2022-12-31-fi 20230316_NoHo Partners_Vuosikertomus 2022_UGi1Lstogl_DRAFT