Siina Saksi aloittaa Eezy Oyj:n toimitusjohtajana, muutoksia johtoryhmässä

Eezy Oyj  --  PÖRSSITIEDOTE -- 16.6.2023 klo 11.30

Siina Saksi aloittaa Eezy Oyj:n toimitusjohtajana, muutoksia johtoryhmässä

Huhtikuussa toimitusjohtajaksi nimitetty Siina Saksi on tänään aloittanut Eezyn toimitusjohtajana.

Asiantuntijapalvelut-liiketoiminnan johtaja, varatoimitusjohtaja Pasi Papunen siirtyy pois yhtiön palveluksesta. HR-johtaja Hanna Lehto ei palaa vanhempainvapaalta tehtäväänsä, vaan siirtyy pois yhtiön palveluksesta.

”Hienoa, että Siina pääsi aloittamaan jo nyt. Toivotan Siinalle onnea ja menestystä uutena toimitusjohtajana, ja uskon Eezyn olevan hyvissä käsissä hänen johdollaan. Kiitän Hannaa hänen merkittävästä panoksestaan nykymuotoisen Eezyn rakentamisessa. Kiitän Pasia lämpimästi vt.toimitusjohtajan tehtävän hoitamisesta kevään aikana sekä Asiantuntijapalveluiden merkittävästä kasvattamisesta”, toteaa Eezy Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Pajuharju.

Lisätietoja:
Tapio Pajuharju, hallituksen puheenjohtaja, Eezy Oyj, puh. 050 577 4200
Siina Saksi, toimitusjohtaja, Eezy Oyj, puh. 050 550 3912

Eezy on työelämän asiantuntija. Tavoitteenamme on yhteiskunta, jossa kaikille löytyy mahdollisuus työllistymiseen, ja jossa inhimillisesti johdetut yritykset luovat kasvua Suomelle. Työllistämme vuosittain 32 000 henkilöä, viemme läpi 900 organisaatioiden kehitysprojektia, analysoimme 200 000 henkilöstötutkimusvastausta ja teemme 3300 henkilöarviota. Palvelemme asiakkaitamme mm. henkilöstövuokrauksen, johtamisen kehittämisen, rekrytointien, työllistämispalveluiden, kevytyrittäjyyden ja henkilöstötutkimuksien parissa. Eezyn liikevaihto vuonna 2022 oli 248 miljoonaa euroa ja Eezyn osake noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla.