Dit is de toekomst: 3nm ASIC-technologie voor cryptominers

NEW YORK, June 16, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Momenteel is een reeks nieuwe generatie cryptominers van Bitmanu het gesprek van de dag op de cryptomarkt. Deze ASIC-miners van 3 nanometer worden door veel experts getipt als de toekomst van cryptomining. De immense kracht van de BM1-, BM2- en BM Pro-miners van Bitmanu maken ze de krachtigste en meest winstgevende mining rigs ooit.

De Bitmanu-miners met de nieuwste en meest geavanceerde siliconen halfgeleiderchips leveren een hogere transistordichtheid, een betere miningsnelheid en een lager energieverbruik. Maar wat Bitmanu-miners echt onderscheidt van de rest zijn hun hashsnelheden. Tot dusver is geen enkele andere mining rig in staat geweest om deze hashkracht te behalen.

Buitengewone hashkrachten

• BM1: Bitcoin 760 TH/s, Litecoin 80 GH/s, Dash 15 TH/s, Monero 6 MH/s
  • M2: Bitcoin 1220 TH/s, Litecoin 128 GH/s, Dash 25 TH/s, Monero 10 MH/s
  • BM Pro: Bitcoin 3900 TH/s, Litecoin 400 GH/s, Dash 75 TH/s, Monero 32 MH/s

In tegenstelling tot de meeste andere producten op de markt, zijn de Bitmanu-miners dankzij hun uitzonderlijke verwerkingskracht bijzonder energiezuinig. De lage stroomkosten maken van deze miners een rendabele keuze voor veel datacenters en miningprojecten thuis. Bovendien hebben veel Bitmanu-klanten hun investering in minder dan een maand terugverdiend en daarna enorme winsten gemaakt.

Ongekende maandelijkse winsten

• BM1: Bitcoin USD 1300, Litecoin USD 1800, Dash USD 4800, Monero USD 3600
  • BM2: Bitcoin USD 2100, Litecoin USD 2900, Dash USD 8500, Monero USD 6000
  • BM Pro: Bitcoin USD 6600, Litecoin USD 8900, Dash USD 20.000, Monero USD 22.000

"We zijn Bitmanu begonnen met het doel om de markt voor cryptomining op lange termijn te veranderen door het gemakkelijker en winstgevender te maken dan ooit tevoren. Het geeft ons enorm veel voldoening om te weten dat veel van onze tevreden klanten geen eerdere ervaring met crypto hadden", zei David Letoski, CMO van Bitmanu.

Ga naar https://bitmanu.com/ voor meer informatie over Bitmanu

Over Bitmanu: Bitmanu is een prominent productiebedrijf, geleid door een team van investeerders en gerenommeerde experts op het gebied van cryptocurrency. Het bedrijf heeft als missie om de voordelen van de nieuwste technologische innovaties voor iedereen toegankelijk te maken. Bitmanu presenteert met trots een indrukwekkende serie cryptominers die een uitzonderlijk investeringsrendement leveren met een opmerkelijke snelheid.

Contact Data