Muutoksia Martelan Johtoryhmässä

Suvi-Maarit Kario (VTM) on nimitetty Martela Oyj:n henkilöstö- ja vastuullisuusjohtajaksi ja Martela Oyj:n johtoryhmän jäseneksi. Kario tulee vastaamaan myös yhtiön sisäisestä viestinnästä. Hän raportoi tehtävässään yhtiön toimitusjohtajalle, Ville Taipaleelle. Suvi-Maarit aloittaa tehtävässä  7.8 2023.

Kario siirtyy Martelan palvelukseen Puro Tekstiilihuoltopalvelut Oy:stä, jossa hän on toiminut henkilöstöjohtajana, vastannut sisäisestä viestinnästä ja ollut johtoryhmän jäsenen.

Suvi-Maaritilla on pitkä kokemus henkilöstöjohtamisen, organisaatioiden sekä vastuullisuuden kehittämisen tehtävistä kansainvälisessä toimintaympäristössä useista yhtiöistä kuten HKScan Oyj, GS-Hydro Oy ja Alstom Finland Oy.

”Toivotan Suvi-Maaritin lämpimästi tervetulleeksi Martelaan. Hänen kokemuksensa henkilöstöhallinnon, vastuullisuuden ja viestintään liittyvissä tehtävistä tukee Martelan kasvustrategiaa” sanoo yhtiön toimitusjohtaja Ville Taipale.

Martela Oyj

Ville Taipale

Lisätietoja:
Ville Taipale, CEO p. 050 557 2611

Jakelu
Nasdaq OMX Helsinki

www.martela.com

Missiomme ”better working” ja visiomme ”people centric workplaces” määrittelevät strategisen suuntamme. Martela toimittaa käyttäjälähtöisiä työympäristöjä, joissa käyttäjät ja heidän hyvinvointi ovat keskiössä. Keskitymme Pohjoismaihin, sillä yhteisen avoimen työkulttuuritaustamme ja tarpeidemme myötä Pohjoismaat ovat hybridien työympäristöjen edelläkävijöitä.