Muutos Eezy Oyj:n johtoryhmässä

EEZY OYJ  --  PÖRSSITIEDOTE  --  22.9.2023 KLO 12.40

Muutos Eezy Oyj:n johtoryhmässä

Markus Jussila (KTM s. 1978) on nimitetty Eezy Oyj:n Asiantuntijapalvelut -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja konsernijohtoryhmän jäseneksi.

Jussila on johtanut Eezy Flown ja Eezy Personnelin liiketoimintoja vuodenvaihteesta 2023 lähtien, ja on lisäksi toiminut koko Asiantuntijapalvelut -liiketoiminta-alueen johtajan sijaisena kesäkuusta alkaen. Jussilalla yli 20 vuoden kokemus vaativista liikkeenjohdon tehtävistä ja yrittäjyydestä mm. Mehiläisellä ja Leidenschaftilla.

”Olen innoissani ottaessani vastuun Eezyn Asiantuntijapalvelut – liiketoiminta-alueen johtamisesta ja kehittämisestä. Tunnen Eezyn liiketoimintaa jo 1,5 vuoden ajalta, ja olen erittäin vaikuttunut siitä osaamisesta ja niistä ihmisistä, joita meillä on talossa. Pystymme palvelemaan asiakkaitamme laajasti, kun he hakevat uudistumista ja kasvua. Erityisen vahvoja olemme henkilöstökokemuksen, yrityskulttuurin ja johtamisen kehittämisessä, strategiamuotoilussa, työllistämispalveluissa sekä rekrytoinneissa”, toteaa Jussila.

”Olen erittäin iloinen saadessamme Markuksen osaksi konsernin johtoryhmää ja vastaamaan Asiantuntijapalveluiden liiketoiminta-alueen kehittämisestä. Markus on arvostettu ja kokenut liiketoimintajohtaja, jonka johdolla kasvatamme Asiantuntijapalveluiden osuutta Eezyn liikevaihdosta edelleen strategiamme mukaisesti.” kommentoi Eezyn toimitusjohtaja Siina Saksi.

Lisätietoja:

Siina Saksi