INVESTORS HOUSE ALOITTAA OMIEN OSAKKEIDEN OSTO-OHJELMAN

Investors House Oyj

Pörssitiedote 13.11.2023 klo 13:00

INVESTORS HOUSE ALOITTAA OMIEN OSAKKEIDEN OSTO-OHJELMAN

Investors Housen hallitus on päättänyt aloittaa omien osakkeiden osto-ohjelman. Ohjelma alkaa aikaisintaan 14.11.2023.

Ohjelmassa hankitaan enintään 70.000 osaketta ja se kestää enintään 14.2.2024 saakka. Hankittava määrä on maksimissaan 1,11 % yhtiön osakemäärästä.

Osakkeet hankitaan hankintahetken markkinahintaan Nasdaq Helsingin julkisessa kaupankäynnissä. Hankittavilla osakkeilla ei ole osinko- eikä äänioikeutta hankinnan jälkeen yhtiön omistuksessa.

Hankintapäätös on tehty Investors Housen varsinaisen 27.4.2023 pidetyn yhtiökokouksen hallitukselle antaman valtuutuksen perusteella.

Toimitusjohtaja ja hallituksen jäsen Petri Roininen:

’’Investors House pyrkii kannattavan liiketoiminnan ohella luomaan osakkeenomistaja-arvoa myös pääomamarkkinaoperaatioilla. Olemme vuosien saatossa ostaneet omia osakkeita samoin kuin käyttäneet niitä yritys- ja kiinteistökauppojen maksuvälineinä. Tällä erää katsoimme markkina- ja likviditeettitilanteen puoltavan osakkeiden hankinnan käynnistämistä’’.

Helsinki 13.11.2023

Investors House Oyj

Lisätiedot        Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu        Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi