DNA Oyj:n tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2024

DNA OYJ PÖRSSITIEDOTE 22.11.2023 klo 12.30

DNA julkistaa tilinpäätöstiedotteensa, puolivuotiskatsauksensa ja liiketoimintakatsauksensa vuonna 2024 seuraavasti:

• 7.2.2024: Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023
  • 30.4.2024: Liiketoimintakatsaus tammi–maaliskuulta 2024 vain lehdistötiedotteena
  • 18.7.2024: Puolivuotiskatsaus tammi–kesäkuulta 2024
  • 30.10.2024: Liiketoimintakatsaus tammi–syyskuulta 2024 vain lehdistötiedotteena

Vuosikertomuksen sähköinen versio, joka sisältää täydellisen tilinpäätöksen vuodelta 2023, ilmestyy viimeistään 4.3.2024 alkavalla viikolla (viikko 10/2024).

DNA:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi 21.3.2024.

Lisätietoja:
Timo Kipinoinen, talous- ja rahoitusjohtaja, DNA Oyj, puh. 044 044 8131, timo.kipinoinen@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 997 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 700 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, X:ssä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.