Guidepoint מרחיבה את נוכחותה בדובאי כדי לעודד צמיחה נוספת ברחבי האזור


דובאי, איחוד האמירויות הערביות, Dec. 06, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Guidepoint, רשת המומחים המובילה בעולם ופלטפורמת הפעלת מחקר, מודיעה על הרחבת משרדיה בדובאי בתוך המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי (DIFC). המהלך תומך באסטרטגיית ההשקעות והצמיחה המתמשכת של Guidepoint באזור, ומאשר את מחויבותה החזקה לצוות וללקוחות ממגזרי הייעוץ, ההשקעות, החברות והממשלות ברחבי המזרח התיכון.

בילאל סאבוני (Bilal Sabouni), מנכ"ל וראש חטיבת המזרח התיכון, צפון אפריקה וטורקיה ב-Guidepoint, אמר: "אני גאה מאוד בהצלחת הצוות לספק את פתרונות המחקר החדשניים שלנו ושירות הלקוחות המוביל בתעשייה. ההחלטה להרחיב את התשתית שלנו בדובאי משקפת את המחויבות החזקה שלנו לעמוד בביקוש הגובר לשירותים שלנו ולספק תמיכה גדולה עוד יותר ללקוחות המוערכים שלנו באזור".

ג'ון אדקינס (Jon Adkins), דירקטור ומנהל בינלאומי, הוסיף: " Guidepoint הכירה זה מכבר בחשיבותו של המזרח התיכון כשוק מפתח. ההחלטה להרחיב את נוכחותנו בדובאי היא תגובה אסטרטגית להזדמנויות העסקיות הגדלות באזור. אנו מצפים לחזק עוד יותר את מערכות היחסים שלנו ולתרום להצלחת בעלי העניין שלנו בעודנו ממשיכים להגביר את נוכחותנו הבינלאומית ברחבי העולם".

לפרטים נוספים ועדכונים, אנא עקבו אחר Guidepoint המזרח התיכון בלינקדאין או צרו קשר עם נציג Guidepoint בדוא"ל בכתובת middle.east@guidepoint.com.

אודות Guidepoint

Guidepoint היא פלטפורמת הפעלת מחקר שנועדה להאיץ הבנה ולהעצים קבלת החלטות באמצעות גישה בזמן אמת לנתונים וידע קשה למקור. מגובה ברשת המומחיות הגדולה בעולם, החברה מספקת הקשר קריטי וממד בכל נושא, ומאפשרת לחברות ומשקיעים מובילים להפוך במהירות תשובות למעשים.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.guidepoint.com.

מקור: Guidepoint

קישורים קשורים

http://www.guidepoint.com

תמונות הנלוות להודעה זו זמינות בכתובות:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/1bcdbd35-dd4d-4e3c-9835-c6e02f1a51af

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b1eeca96-fb5a-4313-887b-ceb085414241