העתיד של נדל"ן היוקרה הוא גלובלי! eXp Luxury מושקת באוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה


בלינגהאם, וושינגטון, Dec. 08, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

eXp Realty, "חברת תיווך הנדל"ן שהכי ממוקדת בעולם בסוכנים" ("the most agent-centric real estate brokerage on the planet™" ) וחברת הבת המרכזית של eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) מודיעה בגאווה על המשך ההתרחבות של תוכנית נדל"ן היוקרה שלה, eXp Luxury, לשווקים הבינלאומיים הדינמיים של אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה ובריטניה.

לאחר שבנתה מספר מרשים של 1,100 חברים והיד עוד נטויה ברחבי ארצות הברית, קנדה ופורטו ריקו במהלך חמישה עשר החודשים האחרונים, eXp Luxury ממשיכה במסלול הצמיחה האקספוננציאלי שלה. התוכנית עשתה את הופעת הבכורה שלה בארצות הברית באוקטובר 2022, לאחר מכן הושקה בקנדה בספטמבר 2023 ולאחרונה, היא הרחיבה את טווח ההגעה שלה לפורטו ריקו, והרחיבה עוד יותר את נוכחותה.

ההצלחה יוצאת הדופן והביקוש הגבוה ל-eXp Luxury סללו את הדרך להשקה זו לטריטוריות בינלאומיות חדשות, וסיפקו לסוכני eXp Realty Luxury גישה ללא תחרות להזדמנויות השקעה יוצאות דופן. עם חברויות המספקות את היכולת להציג קמפיינים מרשימים באמצעות שותפויות בלעדיות, לשפר את אסתטיקת המותג באמצעות מרכז עיצוב בהתאמה אישית, ולטפח צמיחה באמצעות אירועי למידה חזקים והזדמנויות נטוורקינג תוססות, סוכנים יכולים באמת לשגשג בנדל"ן יוקרה.

"eXp Luxury מייצגת את המסירות שלנו להעצמת אנשי מקצוע מובחרים בתחום הנדל"ן עם כלים ומשאבים חסרי תקדים לשיפור הייצור ולחיזוק המותגים האישיים שלהם תוך העלאת היצע שירות הלקוחות שלהם", אומר מייקל ואלדס (Michael Valdes), מנהל פיתוח ראשי ב-eXp Realty. "ההתרחבות הבינלאומית האסטרטגית הזו מסמנת רגע מכריע, ומציגה את המחויבות הבלתי מעורערת של eXp Realty לא רק לחולל מהפכה בנוף הנדל"ן העולמי, אלא גם לקבוע אמת מידה חדשה למצוינות בנדל"ן יוקרה".

למידע נוסף על תוכנית eXp Luxury, בקרו באתר expluxury.com.

אודות eXp World Holdings, Inc

eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) היא חברת האחזקות של eXp Realty®, Virbela® ו- SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty היא חברת הנדל"ן העצמאית הגדולה בעולם עם יותר מ -89,000 סוכנים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, פורטוגל, צרפת, פורטו ריקו, ברזיל, איטליה, הונג קונג, קולומביה, ספרד, ישראל, פנמה, גרמניה, הרפובליקה הדומיניקנית, יוון, ניו זילנד, צ'ילה, פולין ודובאי וממשיכה להתרחב במישור הבינלאומי. כחברה ציבורית, eXp World Holdings מספקת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן הזדמנות ייחודית להרוויח פרסים כספיים עבור יעדי ייצור ותרומות לצמיחה הכוללת של החברה. eXp World Holdings ועסקיה מציעים חבילה מלאה של פתרונות תיווך וטכנולוגיות נדל"ן, כולל מודל תיווך חדשני למגורים ולמסחר, שירותים מקצועיים, כלים שיתופיים ופיתוח אישי. התיווך מבוסס הענן מופעל על ידי Virbela, פלטפורמת תלת-ממד אימרסיבית, חברתית ושיתופית עמוקה, המאפשרת לסוכנים להיות מחוברים ופרודוקטיביים יותר. SUCCESS® Enterprises, המעוגנת על ידי מגזין ®SUCCESS  ונכסי המדיה הקשורים אליו, הוקמה בשנת 1897 והיא מותג ופרסום מוביל לפיתוח אישי ומקצועי.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר https://expworldholdings.com

הצהרת חוף מבטחים

ההצהרות הכלולות במסמך זה עשויות לכלול הצהרות על ציפיות עתידיות והצהרות צופות פני עתיד אחרות המבוססות על השקפותיה והנחותיה הנוכחיות של ההנהלה וכרוכות בסיכונים ואי ודאות ידועים ובלתי ידועים שעלולים לגרום לתוצאות, ביצועים או אירועים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה המובעים או משתמעים בהצהרות כאלה. דוגמאות להצהרות צופות פני עתיד כאלה כוללות, אך אינן מוגבלות, לזמינותן של תוכניות תמריצים בשווקים בינלאומיים ולערך העתידי של תוכניות תמריצים פיננסיים. הצהרות צופות פני עתיד כאמור מתייחסות למועד זה בלבד, והחברה אינה מתחייבת לתקונן או לעדכן. הצהרות כאלה אינן ערבויות לביצועים עתידיים. גורמים חשובים שעשויים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי ולרעה מאלה המובעות בהצהרות צופות פני עתיד כוללים שינויים בעסקים או בתנאי שוק אחרים; הקושי לשמור על גידול בהוצאות ברמות צנועות תוך הגדלת ההכנסות; וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדיווחי החברה לרשות ניירות ערך, לרבות אך לא רק, הדוח הרבעוני האחרון שהוגש בטופס 10-Q  והדו"ח השנתי בטופס 10-K.

איש קשר לקשרי תקשורת:

eXp World Holdings, Inc.

mediarelations@expworldholdings.com

איש קשר לקשרי משקיעים:

Denise Garcia
investors@expworldholdings.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b26750df-b0f2-4a7f-b570-8ec482a94384