משרד התעשייה והמשאבים המינרליים של ערב הסעודית מודיע על פרטי האירוע השלישי של פורום מינרלי העתיד



ריאד, ערב הסעודית, Dec. 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- משרד התעשייה והמשאבים המינרליים של ערב הסעודית - Ministry of Industry and Mineral Resources (MIM) הודיע היום במסיבת עיתונאים על פרטי האירוע השלישי של פורום מינרלי העתיד (Future Minerals Forum – FMF), שיתקיים בריאד בין ה-9 ל-11 בינואר במרכז הכנסים הבינלאומי ע"ש המלך עבד אל-עזיז.

סגן השר לענייני כרייה, חאליד אל-מודאיפר (Khalid Al-Mudaifer), דיבר במסיבת העיתונאים ואמר שהוא מצפה להישגים נוספים שיושגו על ידי השולחן העגול של השרים ו-FMF 2024. בשני האירועים הקודמים ובכנסים, ראו השתתפות של שרים וקבוצה מובילה של דוברים בינלאומיים כדי לדון בנושאים ולהפוך דיבורים למעשים.

סגן השר התייחס לתפקיד הייחודי של FMF באירוח השולחן העגול המיניסטריאלי היחיד מסוגו בענף. לדבריו, "הצלחנו להפוך את המפגש הזה לפלטפורמה אסטרטגית ומשפיעה בהובלת ממשלות, ולתת קול למדינות רבות ולארגונים רשמיים".

יותר מ-70 מדינות ייוצגו על ידי שרי ממשלה ופקידים בכירים בשולחן העגול של השרים שיתקיים ב-9 בינואר. לראשונה, מפגש מנהיגי הסקר הגיאולוגי יתקיים במקביל לשולחן העגול, ויאפשר למוסדות לדון בסוגיות מינרליות מרכזיות באזור העל.

לאחר השולחן העגול, 250 דוברים מרכזיים ישתתפו ב-75 מושבים במהלך הפורום שיימשך יומיים. כ-90% מהם הם מנכ"לים של כמה מהחברות הגדולות בתחום.

"יצרנו את ה-FMF כדי לתמוך במעבר האנרגיה וליצור שרשראות ערך אחראיות ועמידות של מינרלים באזור העל של אפריקה, מערב ומרכז אסיה. בשבוע שעבר השתתפנו ב-COP והעברנו מסר פשוט: בלי מינרלים לא יכול להיות מעבר אנרגטי", הוסיף אל-מודאיפר.

הוועידה ציינה את המובילות של הממלכה באספקת אנרגיה לעולם, ואת תפקידה המשמעותי הנוכחי בתמיכה בפיתוח שרשראות ערך עמידות לאספקת פתרונות אנרגיה נקייה. לממלכה יש פוטנציאל להפוך למרכז בינלאומי לייצור ועיבוד של מינרלים ירוקים. זאת בתמיכת חברת Manara Minerals, המשקיעה בנכסי כרייה ברחבי העולם כדי לסייע בהשגת גמישות בשרשראות האספקה העולמיות ולהאיץ את קצב המעבר לאנרגיה.

לרשימת הדוברים המלאה ומידע נוסף על FMF 2024 בקרו באתר https://www.futuremineralsforum.com/conference-speakers/.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת
 https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/029ac455-d922-4185-bdb6-7b83fa717128

למידע נוסף:
Media Contact:
Omar Shereen
E: Omar.shereen@fleishman.com
M: +966 50 663 0489



Contact Data