PunaMusta Media Oyj:n taloudelliset tiedotteet vuonna 2024

PUNAMUSTA MEDIA OYJ                 PÖRSSITIEDOTE 15.12.2023 KLO 15.45

PunaMusta Media Oyj julkistaa vuonna 2024 taloudellisia tiedotteita seuraavasti:

- tilinpäätös vuodelta 2023 perjantaina 1.3.2024
- liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2024 perjantaina 26.4.2024
- puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2024 perjantaina 16.8.2024
- liiketoimintakatsaus tammi-syyskuulta 2024 perjantaina 25.10.2024.

Yhtiön vuosikertomus ja vastuullisuusraportti julkaistaan viikolla 12/2024.

Yhtiön varsinainen yhtiökokous pidetään perjantaina 22.3.2024. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Saadakseen asiansa PunaMusta Media Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi osakkeenomistajan on ilmoitettava siitä viimeistään perjantaina 9.2.2024 sähköpostitse yhtiokokous@punamustamedia.fi tai kirjallisesti osoitteella PunaMusta Media Oyj, Yhtiökokous, PL 99, 80141 Joensuu.

Joensuussa 15. päivänä joulukuuta 2023

PUNAMUSTA MEDIA OYJ

Arttu Sallinen

LISÄTIETOJA:
Toimitusjohtaja Arttu Sallinen p. 050 412 3658

PunaMusta Media Oyj
Kosti Aaltosen tie 9, 80140 Joensuu
Puhelin 010 230 8000
Sijoittaja-yhteydet ir@punamustamedia.fi
www.punamustamedia.fi

TIEDOTTEEN JAKELU
keskeiset tiedotusvälineet
www.punamustamedia.fi

PunaMusta Media Oyj on kotimainen media-, näkyvyys-, paino- ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen, jonka palveluksessa on noin 780 eri alojen osaajaa. Konsernin painoliiketoiminnan yhtiö PunaMusta palvelee asiakkaitaan muun muassa aikakaus- ja sanomalehtien, mainospainotuotteiden ja viestinnän materiaalien painamisessa sekä niiden suunnittelussa. Näkyvyysliiketoiminnan yhtiöt PunaMusta Coloro ja PunaMusta Profilight ovat kumppanisi tapahtuma- ja suurkuvaratkaisuissa. Digitaalisen liiketoiminnan yhtiöt Gredi, RockOn ja Exove tarjoavat brändin- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisut ja digitaalisen näkyvyyden palvelut. Yhtiön medialiiketoiminta koostuu maakuntamedia Karjalaisesta, kuudesta paikallismediasta, kaupunkilehdestä sekä radiokanavasta. PunaMusta Media -konsernin liikevaihto oli vuonna 2022 133,5 miljoonaa euroa. Konserni on sitoutunut tieteeseen perustuvien ilmastotavoitteiden (SBT) asettamiseen.