Legit Security מכריזה על סיום שנת 2023 ההיסטורית


החברה שנבחרה לרשימה המכוננת של Fortune Cyber 60; מרחיבה את שולחן המנהלים;
מספקת צמיחה של כמעט 250% ב-ARR משנה לשנה

פאלו אלטו, קליפורניה, Jan. 11, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Legit Security, הפלטפורמה המובילה לניהול מצב האבטחה ביישומים (ASPM) המאפשרת אספקת יישומים מאובטחת, הודיעה כי 2023 הייתה השנה המוצלחת ביותר בתולדות החברה. זה כולל את הבחירה שבוצעה לאחרונה לרשימת Fortune Cyber ​​60 של הסטארט-אפים החשובים ביותר בגיבוי של קרן הון סיכוי.

הפלטפורמה של Legit מאפשרת למובילי אבטחה, לרבות מנמ"רים, מובילי אבטחת מוצרים ואדריכלי אבטחה, לקבל נראות מקיפה לגבי הסיכונים שלאורך צינור הפיתוח, מהתשתית ועד לשכבת האפליקציה. עם תצוגה ברורה לחלוטין של מחזור חיי הפיתוח, הלקוחות מבטיחים שהקוד הנפרס הוא בר מעקב, מאובטח ותואם לרגולציות.

אבני דרך מרכזיות שהשיגה Legit בשנת 2023 כוללות:

*החברה השיגה צמיחה של כמעט 250% בהיבט של הכנסה חוזרת שנתית (ARR) ב-2023 והבטיחה שיעור שימור נטו של 190% תוך הכפלת בסיס הלקוחות של החברה.

*כן המשיכה החברה להגדיל את הצוות בישראל ובארצות הברית, כולל הרחבת המשרד בתל אביב ופתיחת משרד חדש בבוסטון.

*הבחירה לרשימת המכוננת של Fortune Cyber ​​60 של הסטארט-אפים החשובים ביותר המגובים בקרן הון סיכון בוצעה לאחר ש-Lightspeed Venture Partners שיתפה פעולה עם Fortune כדי לזהות את החברות המובילות שמציעות פתרונות אבטחת סייבר ברמה ארגונית. Legit נכללה בקטגוריית "שלב הצמיחה" בשל הצמיחה הבולטת שלה ב-2023.

*בנוסף הרחיבה החברה את שורת המנהלים עם צירופם של אהרון קוט (Aaron Cote) כסמנכ"ל הכנסות (CRO), דייב האוול (Dave Howell) כמנהל השיווק הראשי (CMO), וארז רוזנפלד (Erez Rosenfeld) כסגן נשיא לכספים. כולם מדווחים לרוני פוקס Roni Fuchs)(, מנכ"ל Legit ומייסד שותף.

*הכרזה על  סבב גיוס B בהיקף של 40 מיליון דולר בהובלת CRV ובהשתתפות Cyberstarts, Bessemer Venture Partners ו-TCV.

*החברה גם מציינת כי כונתה כ-"ספקית לדוגמה" במספר דוחות מחקר של Gartner, כולל Innovation Insight for Application Security Posture Management, Emerging Tech Impact Radar: Security (אבטחת שרשרת אספקה), Hype Cycle for Application Security, 2023 (ASPM) ו-How to Select DevSecOps Tools for Secure Software Delivery.

*השקת שיתוף פעולה עם CrowdStrike  כדי להציע ללקוחות פתרון משולב הכולל הן את הפלטפורמה של Legit והן את פלטפורמת ניהול מצב האבטחה בענן (CSPM) של CrowdStrike, המבטיח שסביבות הענן מוגדרות ומוגדרות בצורה אופטימלית.

"ברור שהגישה הבסיסית לאבטחת יישומים חייבת להשתנות מכיוון שהבעיות שעומדות בפני ארגונים חורגות הרבה מעבר למה שניתן לפתור באמצעות עוד כלי סריקה", אמר פוקס. "אני גאה בהצלחה שהצוות השיג ב-2023. זו עדות לעובדה שלקוחות צריכים את היכולת להבין את כל צינור התוכנה כדי להניע תוכנית אבטחה יעילה".

למידע נוסף, אנא בקרו באתר: https://www.legitsecurity.com/. כדי ללמוד על הזדמנויות קריירה עם Legit, בקרו בכתובת https://www.legitsecurity.com/careers

אודות Legit Security
Legit Security מגינה על שרשרת אספקת התוכנה של הארגון מפני התקפה ומבטיחה אספקת יישומים מאובטחת, משילות וניהול סיכונים מהקוד עד לענן. מישור בקרת אבטחת האפליקציות האחוד בפלטפורמה, ויכולות הגילוי והניתוח האוטומטיות של SDLC מספקים נראות ובקרת אבטחה על סביבות משתנות במהירות, ומאפשרים לתעדף בעיות אבטחה בהתבסס על הקשרים ועל רמת הקריטיות העסקית כדי לשפר את יעילות צוותי האבטחה.

קשרי מדיה
Tony Keller
OutVox
tkeller@outvox.com



Contact Data