Persidangan Afrika Sulung AACSB


TAMPA, Florida, June 18, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- AACSB International, persatuan pendidikan perniagaan terbesar di dunia, akan menganjurkan Persidangan Afrika pertamanya. Acara yang julung kali diadakan ini akan menjemput pendidik dan pemimpin perniagaan di Afrika dan sekitarnya, untuk membincangkan inovasi dalam keusahawanan, kemampanan dan akreditasi di rantau tersebut. Kerjasama yang dihasilkan hasil daripada persidangan ini akan membantu membentuk masa depan perniagaan yang lebih cerah dan mampan di Afrika.

Kami percaya pandangan dan kepakaran kewartawanan anda akan membantu mempertingkatkan perbualan dalam acara ini dan memberi peluang untuk berhubung dengan pemimpin yang berfikiran ke hadapan.

Agenda: Africa Conference

Siapa: Pendidik dan pemimpin perniagaan yang berfikiran ke hadapan yang ingin berhubung dengan individu atau sekolah perniagaan di Afrika yang sehaluan

Tarikh: 24-26 Julai, 2024

Lokasi: Pretoria, Afrika Selatan

AACSB menjadualkan perbualan dengan Geoff Perry, Naib Presiden Eksekutif dan Ketua Pegawai Keahlian, AACSB International untuk berlangsung pada dan selepas acara tersebut. Buat tempahan sekarang dengan menghubungi Leah McBride di mediarelations@aacsb.edu.

Perihal AACSB International

Ditubuhkan pada tahun 1916, AACSB International (AACSB) ialah pakatan pendidikan perniagaan terbesar di dunia, menghubungkan para pendidik, pelajar dan perniagaan untuk mencipta generasi pemimpin akan datang yang hebat. Dengan ahli di lebih 100 negara dan wilayah, AACSB memupuk penglibatan, mempercepatkan inovasi dan meningkatkan impak dalam pendidikan perniagaan. Ketahui cara AACSB dan sekolah perniagaan dari seluruh dunia memimpin dengan berani dalam pendidikan perniagaan di aacsb.edu.

Untuk Maklumat Lanjut Hubungi:
Leah McBride
1+813.367.5238
mediarelations@aacsb.edu