Fortrea משיקה סטודיו לחדשנות AI כדי לעודד טכנולוגיה ופתרונות אנושיים לשיפור אספקת ניסויים קליניים


ורהאם, צפון קרוליינה, June 28, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Fortrea (נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה היום על השקת סטודיו החדשנות שלה לבינה מלאכותית (AI), המסמנת השקעה אסטרטגית בעיצוב מחדש של ביצוע ניסויים קליניים היום ובעתיד.

הסטודיו יפתח ויפרוס טכנולוגיות AI ולמידת מכונה (ML) כדי להניע מהירות, זריזות, איכות ובטיחות משופרת של המטופלים בתהליך המחקר הקליני על ידי ציוד והעצמת אנשים להתמקד במרכיב האנושי הקריטי של ניסויים קליניים.

"מטופלים ברחבי העולם מחכים לטיפולים חדשניים ומשני-חיים. עם בינה מלאכותית, יש לנו כעת את הכוח - ואת החובה - לעזור לספק להם פתרונות מהר יותר", אמר אלחנדרו מרטינז גלינדו (Alejandro Martinez Galindo), מנהל המידע הראשי של Fortrea.

"סטודיו החדשנות AI של Fortrea יאפשר יכולות טכנולוגיות משופרות שיאפשרו למערכות מבוססות בינה מלאכותית לבצע תהליכים חדשניים - כגון סימולציות ניסוי, ניתוח חיזוי וזיהוי תבניות - כמו גם משימות חוזרות, אדמיניסטרטיביות ו'ידידותיות למכונה'. זה משחרר אנשים לתרום יצירתיות אנושית וחיבור לניסוי הקליני של מחר ולהתמקד במה שחשוב: החולה".

סטודיו AI Innovation Studio של Fortrea שואף:

*שותפים ברחבי Fortrea ועם לקוחותינו כדי לספק פתרונות טכנולוגיים לאתרים בהתאמה אישית ולתת חסות לאסטרטגיות חדשנות;

*לפתח חידושים טכנולוגיים חדשים נטו המשפרים באופן הוליסטי את אספקת הניסויים הקליניים עבור נותני חסות, אתרים, מטופלים והצוותים שלנו; ו

*לתמוך בתשתית ובתפעול קיימים באמצעות טכנולוגיה משופרת כדי לאפשר דרכי עבודה חדשות ומשופרות וליצור חוויות משתמש הטובות מסוגן.

הטכנולוגיות שנמצאות בפיתוח באולפן כוללות איסוף נתונים באמצעות טלפונים חכמים; מודלים מיוחדים של שפה גדולה להבנת טקסט ויצירתו; בינה מלאכותית סימבולית עם לוגיקה בעלת ערך אמיתי (כלומר, בניית לוגיקת החלטות באמצעות תרחישים ונתונים מהעולם האמיתי); מציאות משולבת ואינטליגנציה רבודה; כריית נתונים מתקדמת וניתוח תחזיתי; ותאום דיגיטלי.

יישום אסטרטגי של טכנולוגיות אלה צפוי להביא להתקדמות משמעותית בגיוס ושימור מטופלים, יצירה/אופטימיזציה של פרוטוקולים, ניטור איכות מבוסס סיכונים ומהירות ואיכות האספקה הכוללת. טכנולוגיות אלה יכולות גם לספק חוויית מטופל משופרת ופרודוקטיביות רבה יותר עבור הלקוחות, האתרים והעובדים של Fortrea.

פיתוחים מסטודיו AI Innovation Studio יהיו קריטיים לפלטפורמת הטכנולוגיה הקלינית של Fortrea, שמתוכננת לשלב טכנולוגיית ניסויים קליניים בחוויה ברמת הצרכן, אגנוסטית למיקום, רב-ערוצית ומבוססת פרסונה, הנגישה באופן יסודי במסך יחיד.

" Fortreaמתמקדת בחזון עתידי של תעשיית ה-CRO, המאפשר לנו לבנות אל העתיד ולא אל העבר", אמר בריאן דולן (Brian Dolan), סגן נשיא לבינה מלאכותית ולמידת מכונה. "אנו נוקטים משנה זהירות והתחשבות בפיתוח ובפריסה אחראיים ואתיים של בינה מלאכותית, תוך מתן עדיפות לעשיית הדבר הנכון מהסיבות הנכונות והגנה על בטיחות ופרטיות המטופלים, ועל הקניין הרוחני של לקוחותינו".

אודות Fortrea

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון, מתפתחות וגדולות, כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך. Fortrea מספקת ניהול ניסויים קליניים שלב I-IV, פרמקולוגיה קלינית, פתרונות ניסוי מבוססי טכנולוגיה מובחנת ושירותים לאחר אישור. הפתרונות של Fortrea ממנפים שלושה עשורים של ניסיון המתפרשים על פני יותר מ-20 תחומים טיפוליים, תשוקה לקפדנות מדעית, תובנות יוצאות דופן ורשת אתרי חוקרים חזקה. הצוות המוכשר והמגוון שלנו, העובדים ביותר מ-90 מדינות, מותאם לספק פתרונות ממוקדים ומהירים, ללקוחות ברחבי העולם. למדו עוד על האופן שבו Fortrea הופכת לכוח טרנספורמטיבי ייעודי למטופל ב-Fortrea.com ועקבו אחרינו בלינקדאין וב-X (לשעבר טוויטר) @Fortrea.

Fortrea אנשי קשר:

Hima Inguva (Investors) – 877-495-0816, hima.inguva@fortrea.com
Jennifer Minx (Media) – 919-410-4195, media@fortrea.com
Kate Dillon (Media) – 646-818-9115, kdillon@prosek.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769