Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam


*משחקיות ויצירתיות עטורות פרסים גלובליים שונים
*חוגגים כעת את ההשקה הרשמית עם 20% הנחה

סיאול, דרום קוריאה, July 25, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

המשחק PIGROMANCE מספר בהרחבה את סיפורו של חזיר שנולד שגורלו כבר נקבע להפוך לנקניק, והוא בורח מבית החרושת לנקניקיות כדי למצוא את אהבתו. השחקנים יכולים ליהנות מפתרון חידות תוך כדי בריחה מהשוחט וניווט דרך המכשולים המסוכנים האורבים ברחבי מפעל הנקניקיות. PIGROMANCE מציע גרפיקת צ'יבי חמודה עם ויברציות מנוגדות של תאורה חשוכה, וגם אפקטים חזותיים וקוליים מבעיתים, וגם מוזיקת אווירה מפחידה שמזכירה במעט סיפורי אגדה מופרעים.

עוד לפני ההשקה הרשמית, PIGROMANCE זכה להכרה בזכות המשחקיות יוצאת הדופן והקונספט הרענן שלו בזכות זכייה בפרסים שונים, כולל פרס המצוינות של 2024 INDIE CRAFT, המשחק הטוב ביותר בקטגוריית האינדי של MWU (Made With Unity) KR 2023, מקום ראשון בתצוגה Level Up 2022, מקום שני בתחרות האינדי G-Star 2022, ופרס כסף בתחרות פיתוח משחקי האינדי העולמית ב-2020. PIGROMANCE זכה לשבחים באירועי משחק שונים בזכות הסיפור המרענן והמתח המתפתח שלו.

גרסת ההשקה הרשמית זמינה כעת למשחק ב-Steam ותומכת ב-9 שפות שונות, כולל קוריאנית, אנגלית, יפנית, סינית פשוטה וצרפתית. Gravity מציעה הנחה של 20% עד ה-7 באוגוסט כדי לחגוג את ההשקה הרשמית.

"PIGROMANCE הוא משחק שהוכיח את המשחקיות שלו עם פרסי משחק מרובים וזכה לתגובות חיוביות וזכה למוניטין חיובי מצד שחקנים באתר. כל אחד, כולל שחקנים שמעדיפים משחקי קז'ואל, יכול לשחק ב-PIGROMANCE", אמר יו ג'ון (Yoo Jun), מנהל ראשי במחלקת עסקי משחקי הקונסולות של Gravity. "שיפרנו את רמת המושלמות של המשחק באמצעות המשוב רב הערך שקיבלנו משחקנים, והמשחק מציג סגנונות אמנות קליטים ועלילות אשר גורמים להרגיש שונה למדי ממשחקי קז'ואל רבים אחרים. אנחנו מעריכים את כל השחקנים שמחכים לשחרור הרשמי".

[עמוד הבית הרשמי של Gravity] http://www.gravity.co.kr

[העמוד הרשמי של חנות Steam של PIGROMANCE] https://store.steampowered.com/app/1362120/_/

[עמוד הבית הרשמי של PIGROMANCE] https://www.pigromance.com/default/

Inquiry: Gravity 2 Business unit -
Sang-min Park / smpark@gravity.co.kr

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/59ea75da-e656-4657-8eae-77ec1f032a4d