Valoen saneerausmenettelyssä lisäaika velkojan lausuman toimittamiselle

Valoe Oyj Pörssitiedote        29.7.2024 klo 19.55

Valoe Oyj:n (”Yhtiö”) saneerausmenettelyssä määräaika saneerausohjelmaehdotusta koskevien lausumien jättämiselle umpeutui 22.7.2024. Yksi velkojista on pyytänyt lisäaikaa lausumansa jättämiselle, ja Pohjois-Savon käräjäoikeus on myöntänyt sitä 15.8.2024 saakka. Selvittäjä Pekka Jaatinen pääsee laatimaan yrityksen saneerauksesta annetun lain mukaista käräjäoikeudelle toimitettavaa selvitystä tulleista väitteistä ja lausumista edellä mainitun lisäajan jälkeen. Selvityksen lisäksi selvittäjä esittää tarvittaessa muutoksia saneerausohjelmaehdotukseen.

Mikkelissä 29. päivänä heinäkuuta 2024

Valoe Oyj

HALLITUS

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Iikka Savisalo, Valoe Oyj
email: iikka.savisalo@valoe.com

Jakelu:
www.valoe.com

Valoe suunnittelee, valmistaa ja myy aurinkosähköön, erityisesti liikennevälineisiin ja elektroniikkaan liittyviä aurinkosähkön sovellutusprojekteja. Valoe ratkaisut perustuvat sen omaan taustavirtajohdintekniikkaan ja omistamansa liettualaisen kennotehtaan valmistamiin IBC-kennoihin. Valoen pääkonttori on Mikkelissä ja sen tuotantolaitokset sijaitsevat Juvalla ja Vilnassa, Liettuassa.