Conferize indgår aftale om kapitalindskud og låneramme med investorer

Selskabsmeddelelse nr. 17/2024
København, den 12. august 2024

I forlængelse af meddelelserne nr. 15/2024 af d. 30. juni 2024 og nr. 16/2024 af d. 2. august 2024 er Conferize A/S glade for at kunne meddele, at selskabet har indgået en aftale med en gruppe investorer, der vil styrke virksomhedens kapitalgrundlag betydeligt. Aftalen indebærer bl.a. et kontant kapitalindskud på DKK 1 million til kurs DKK 0,01 per aktie.

Denne investering er et vigtigt skridt for Conferize, da det giver mulighed for at fortsætte med at udvikle selskabet. Investorerne har desuden udtrykt deres fulde tillid til vores forretningsmodel ved at stille en låneramme på minimum DKK 3 millioner til rådighed i 18 måneder, hvor långiverne kan vælge at konvertere til kurs DKK 0,01 per aktie. Denne låneramme træder i kraft fra slutningen af august og vil yderligere understøtte vores strategi.

CEO Bo H. Iversen udtaler: "Vi er yderst tilfredse med den tillid, som investorer viser os gennem denne aftale, hvor Conferize øger kapitalberedskabet med DKK 4 millioner i stedet for DKK 2 millioner. Kapitalindskuddet og den bevilgede låneramme giver os de nødvendige ressourcer til at fortsætte vores ekspansion og realisere vores langsigtede mål. Vi ser frem til at fortsætte arbejdet med at levere værdi for vores aktionærer."

Conferize udnytter dele af bevillingen, der blev givet på EGF d. 20. februar 2024 til at lave en rettet emission og udstede 100.000.000 nye aktier, som optages til handel på Nasdaq First North Growth Market Denmark for selskabets aktier snarest muligt efter registrering af kapitalforhøjelsen i Erhvervsstyrelsen.

De nye aktier giver samme rettigheder som de eksisterende aktier, herunder ret til eventuelt udbytte fra og med datoen for registrering i Erhvervsstyrelsen.

Selskabets aktiekapital udgør efter udstedelse af de Nye Aktier nominelt DKK 6.891.410,65 fordelt på 689.141.065 aktier a nominelt DKK 0,01.

Conferize A/S | Cvr. nr. 34472742 | conferize.com/investor/

Baker Tilly Corporate Finance P/S (CVR-nr. 40073310)
Poul Bundgaards Vej 1, 1., DK-2500 Valby, +45 3345 1000.

Investor Kontakt
Direktør, Bo H. Iversen, + 45 2086 9729, bhi@conferize.com

Vedhæftet fil

Nr 17 Conferize indgår aftale om kapitalindskud og låneramme med investorer.docx