Nimitys: Jaana Nikunen SATOn hankintajohtajaksi

SATO Oyj, lehdistötiedote 20.8.2024 klo 9.00

KTM Jaana Nikunen, 38, on nimitetty Suomen suurimpiin vuokranantajiin kuuluvan SATOn hankintajohtajaksi 1. syyskuuta 2024 alkaen. Hän raportoi liiketoimintajohtaja Elina Vaurasalolle.

Nikunen on työskennellyt aiemmin muun muassa Lidlillä ja siirtyy SATOon Scandic Hotelsin Suomen hankintojen Head of Procurement -tehtävästä.

”Olen tosi iloinen siitä, että saamme Jaanan osaksi meidän huippujoukkoamme tuomaan vahvaa hankinnan osaamista, kokemusta ja näkemystä mukanaan”, kertoo SATOn asuntoliiketoiminnasta vastaava Vaurasalo: ”Jaana pääsee kehittämään muun muassa SATOn kumppanuuksia, hankintaprosesseja ja vastuullisia hankintaketjuja, ja saa avukseen mahtavan monipuolisen asiantuntijatiimin”.

”Tulen SATOon todella positiivisin fiiliksin”, Nikunen hymyilee ja jatkaa: ”Olen saanut yrityksestä ja työyhteisöstä tosi hyvän kuvan, ja odotan kovasti, että pääsen tutustumaan kollegoihin ja kehittämään yhdessä SATOn hankintoja!”

Lisätietoja:

Elina Vaurasalo, liiketoimintajohtaja, SATO Oyj
p. 0201 34 4064, etunimi.sukunimi@sato.fi

SATO Oyj on vastuullisen vuokra-asumisen asiantuntija ja yksi Suomen suurimmista vuokranantajista. SATO omistaa yli 25 000 vuokra-asuntoa pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa.

SATOn tavoitteena on tarjota erinomainen asiakaskokemus ja kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot kaupungissa hyvien joukkoliikenneyhteyksien ja palvelujen äärellä. Edistämme kestävää kehitystä ja toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa.

SATO investoi kannattavasti, vastuullisesti ja pitkäjänteisesti. Kasvatamme omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla. www.sato.fi