Sisäpiiritieto: SATO Oyj korottaa suunnattuna 250 miljoonan euron liikkeeseenlaskuna vuonna 2030 erääntyvää suunnattua joukkovelkakirjalainaa

SATO Oyj, Pörssitiedote 29.8.2024 klo 17.15

SATO Oyj laskee liikkeeseen 250 miljoonan euron arvosta suunnattuja vakuudettomia joukkovelkakirjalainoja (Private placement). Liikkeeseenlasku toteutetaan yhtiön EMTN-ohjelman alla ja korotuksena yhtiön 12.6.2030 erääntyvään suunnattuun joukkovelkakirjalainaan (ISIN XS2188664259). Uuden joukkovelkakirjalainan liikkeeseenlaskuhinta on 88.538 % ja liikkeeseenlaskupäivä 5.9.2024. Liikkeeseenlaskusta saadut varat käytetään olemassa olevien lainojen jälleenrahoitukseen sekä konsernin yleisiin tarpeisiin.

OP Yrityspankki toimi joukkovelkakirjalainan liikkeeseenlaskun järjestäjänä.

Lisätietoja:

Talousjohtaja Markku Honkasalo, p. 020 134 4226

Rahoitusjohtaja Henry Lindqvist, p. 050 317 2352

JAKELU: Euronext Dublin, www.sato.fi

SATO Oyj on vastuullisen vuokra-asumisen asiantuntija ja yksi Suomen suurimmista vuokranantajista. SATO omistaa noin 25 000 vuokra-asuntoa pääkaupunkiseudulla, Tampereella ja Turussa.

SATOn tavoitteena on tarjota erinomainen asiakaskokemus ja kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot kaupungissa hyvien joukkoliikenneyhteyksien ja palvelujen äärellä. Edistämme kestävää kehitystä ja toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa. SATO investoi kannattavasti, vastuullisesti ja pitkäjänteisesti. Kasvatamme omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.