COCOONDD BRENGT AANBEVOLEN OPENBAAR VOLLEDIG BOD IN CONTANTEN UIT OP DOCDATA

Dit is een gezamenlijk persbericht van DOCDATA N.V. ('DOCDATA' of 'Vennootschap') en Cocoondd B.V. ('Cocoondd' of 'Bieder'), ingevolge artikel 10 lid 3 en artikel 18 lid 3 van het Besluit openbare biedingen Wft ('Bob') in verband met het aanbevolen openbaar volledig bod in contanten door Cocoondd op alle geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van DOCDATA, die niet reeds gehouden worden door Cocoondd. Deze mededeling bevat geen aanbod, of een uitnodiging voor het doen van een aanbod, om aandelen DOCDATA te kopen of hier op in te schrijven. Een openbaar bod zal slechts worden uitgebracht door middel van een goedgekeurd biedingsbericht zoals vandaag algemeen verkrijgbaar wordt gesteld door DOCDATA. De woorden die in dit persbericht met hoofdletters worden geschreven maar niet gedefinieerd zijn in dit persbericht hebben de betekenis die daaraan wordt gegeven in het Biedingsbericht.

Kernpunten van de transactie

• Cocoondd brengt vandaag het aanbevolen openbaar volledig bod op alle geplaatste en uitgegeven aandelen in het kapitaal van DOCDATA, niet reeds gehouden door Cocoondd, van EUR 0,35 in contanten per gewoon aandeel (het 'Bod') uit.

• De Raad van Commissarissen en de Directie van DOCDATA steunen het Bod en bevelen het Bod unaniem aan.

• De aanmeldingstermijn start op maandag 18 juli 2016 om 09.00 uur en eindigt op vrijdag 23 september 2016 om 17.30 uur.

• DOCDATA heeft een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders opgeroepen die zal plaatsvinden op woensdag 31 augustus 2016 om 14.00 uur, waar (onder andere) het Bod zal worden besproken.

Klik op onderstaande links voor het volledige gezamenlijke persbericht, waarmee het uitgebrachte aanbevolen openbaar volledig bod wordt aangekondigd, alsmede voor het Biedingsbericht van Cocoondd B.V. en de Standpuntbepaling van DOCDATA N.V.

------------------------------------------

Het beursgenoteerde DOCDATA N.V. bestaat na de in december 2015 afgeronde verkoop van de twee volledig autonome "lines of business" Docdata en IAI uitsluitend nog uit de vennootschap DOCDATA N.V. zelf.

Waalwijk, Nederland, 15 juli 2016

Verdere informatie:      DOCDATA N.V., M.E.T. Verstraeten, CFO, Tel. (0416)631100
Corporate website:        www.docdatanv.com

Verdere informatie:       Cocoondd B.V., gevestigd te Bergen (Noord-Holland)