TOEKOMST VAN DE VENNOOTSCHAP DOCDATA N.V.

In het tegelijkertijd met dit persbericht gepubliceerde gezamenlijke persbericht van DOCDATA N.V. ('de Vennootschap' of 'DOCDATA') en Cocoondd B.V. ('de Bieder') heeft de Bieder bevestigd dat zij haar Bod op DOCDATA niet gestand zal doen, als gevolg van het feit dat de door de Bieder gehouden aandelen samen met de aandelen die zijn aangemeld onder het Bod minder dan 60% (zestig procent) van de geplaatste en uitstaande gewone aandelen DOCDATA vertegenwoordigen, waardoor niet alle Gestanddoeningsvoorwaarden zijn vervuld.

De Directie en de Raad van Commissarissen van DOCDATA zullen zich beraden op de nu ontstane situatie en komen zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vrijdag 14 oktober 2016, met een nadere kennisgeving van hun besluit en voorstel aan de aandeelhouders.

Klink op de link hieronder voor het volledige persbericht.

------------------------------------------

Het beursgenoteerde DOCDATA N.V. bestaat na de in december 2015 afgeronde verkoop van de twee volledig autonome "lines of business" Docdata en IAI uitsluitend nog uit de vennootschap DOCDATA N.V. zelf.

Waalwijk, Nederland, 27 september 2016

Verdere informatie:        DOCDATA N.V., M.E.T. Verstraeten, CFO, Tel. 0416 631 100
Corporate website:        www.docdatanv.com