Persbericht: ABN AMRO Private Banking onderscheiden met Global Private Banking Awards 2016

ABN AMRO Private Banking onderscheiden met Global Private Banking Awards 2016

ABN AMRO Private Banking is bij de Global Private Banking Awards van 2016 onderscheiden met twee prijzen.

- ABN AMRO MeesPierson werd gekozen tot beste private bank van Nederland
- Neuflize OBC werd uitgeroepen tot beste private bank van Frankrijk

Jos Ter Avest, algemeen directeur ABN AMRO MeesPierson, en Philippe Vayssettes, CEO Neuflize OBC, waren beiden bij de ceremonie aanwezig om de prijzen in ontvangst te nemen.

De awards zijn een gezamenlijk initiatief van The Banker en PWM Magazine (Professional Wealth Management), beide onderdeel van de Financial Times Group. De jaarlijkse Global Private Banking Awards voor 'Excellence in Wealth Management' worden toegekend op basis van kwalitatieve en kwantitatieve gegevens over private banken wereldwijd. De jury bestaat uit een panel van deskundigen uit de private banking sector in Europa, Azië en de Verenigde Staten.

Over ABN AMRO Private Banking
ABN AMRO Private Banking International is een toonaangevende private bank. We beschikken over hoogwaardige
kennis van onze klanten en bieden een breed pakket producten en diensten. We opereren onder sterke lokale
merknamen zoals ABN AMRO MeesPierson in Nederland, Neuflize OBC in Frankrijk en Bethmann Bank in Duitsland. In
Nederland zijn we marktleider, we zijn de derde private bank in de eurozone en behoren in Azië tot de top 20.

ABN AMRO onderscheiden met Global Private Banking Awards 2016