Pöyry laajentaa verkostoaan Suomessa - uusi toimisto Kittilään

Pöyry Oyj Lehdistötiedote 12.2.2019 klo 09:00 EET

Pöyry avaa Kittilään uuden toimiston, joka tarjoaa palveluita paitsi Pohjois-Suomen alueen teollisuusasiakkaille, myös esimerkiksi energia-, infra- ja julkiselle sektorille.

Pöyryllä on Pohjois-Suomessa tärkeitä asiakkaita, ja Pöyry haluaa olla läsnä siellä, missä asiakkaatkin ovat. Kittilän toimisto tuo Pöyryn koko globaalin palveluvalikoiman, kuten vesi-, liikenne- ja ympäristöpalvelut sekä turvallisuuspalvelut helposti pohjoisen seudun asiakkaiden saataville. Näin Pöyryn paikallinen osaaminen täydentyy maailmanlaajuisella asiantuntemuksella. Asiakkaat hyötyvät myös tiiviistä yhteistyöstä Pöyryn Oulun toimiston kanssa.

Laaja toimistoverkosto tukee myös rekrytointia ja työntekijöitä, kun osaajille tarjotaan mahdollisuus asua ja työskennellä siellä, missä he itse haluavat.

"Uusi Kittilän toimisto on hieno askel sekä meille että asiakkaillemme, sillä paikallinen projektityö vaatii läsnäoloa. Tulevaisuudessa Kittilän toimiston tarkoitus on laajentaa palvelujaan eri toimialoille ja kasvattaa osaajien lukumäärää ", kertoo Kalle Rasinmäki, Pöyryn Teollisuus-liiketoimintaryhmän Suomen johtaja.

Toimiston osoite: Valtatie 41, 99100 Kittilä

Lisätietoja:

Toni Anttila
Päällikkö, Oulun toimisto
toni.anttila@poyry.com

Kalle Rasinmäki
Johtaja, Teollisuus-liiketoimintaryhmä, Suomi
kalle.rasinmaki@poyry.com

Tiesitkö: Pöyry työllistää Suomessa 1600 infra- energia- ja teollisuussektorin ammattilaista 21 paikkakunnalla, Hangosta Rovaniemelle.

Tietoa Pöyrystä

Pöyry on kansainvälinen konsultointi- ja suunnitteluyhtiö. Tarjoamme asiakkaille lämpö- ja sähkövoiman tuotantoon, siirtoon ja jakeluun, metsäteollisuuteen, biojalostukseen ja kemianteollisuuteen, kaivos- ja metalliteollisuuteen sekä infraan, vesihuoltoon ja ympäristöön liittyviä palveluja. Kehitämme yhdessä älykkäitä ratkaisuja ja hyödynnämme viimeisimpiä digitaalisia innovaatioita. Pöyryn liikevaihto vuonna 2017 oli 522 miljoonaa euroa, ja yhtiön osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssissä. Noin 5 500 asiantuntijaa. 40 maata. 120 toimistoa.

Vieraile verkkosivuillamme www.poyry.com ja seuraa meitä sosiaalisessa mediassa: Twitter | LinkedIn | Facebook | YouTube