NORDIC ID OYJ UUDISTAA ORGANISAATIORAKENNETTA JA JOHTORYHMÄN KOKOONPANOA

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 04.03.2019 KELLO 15

NORDIC ID OYJ UUDISTAA ORGANISAATIORAKENNETTA JA JOHTORYHMÄN KOKOONPANOA

Teknologiayhtiö Nordic ID Oyj uudistaa organisaatiorakennettaan ja perustaa kaksi liiketoimintayksikköä. Johtoryhmän kokoonpano muuttuu muutoksen seurauksena.

Teknologiayhtiö Nordic ID Oyj (”Nordic ID” tai ”Yhtiö”) uudistaa organisatiorakennettaan tukemaan strategian toimeenpanoa ja nopeuttamaan liiketoiminnan kasvua. Organisaatioon perustetaan kaksi liiketoimintayksikköä, Devices (Laitteet) ja Services & Solutions (Ratkaisupalveluliiketoiminta). Services & Solutions liiketoimintayksikköä johtaa Juuso Lehmuskoski, Nordic ID:n palveluliiketoiminnan johtaja. Toimitusjohtaja Juha Reima johtaa Devices liiketoimintayksikköä oman toimensa ohella. Uusi organisaatio astuu voimaan 4.3.2019.

Toimitusjohtaja Juha Reima kommentoi:

”Organisaatiouudistuksella pystymme hyödyntämään resurssejamme tehokkaammin ja se myös selkiyttää tiimien väliset vastuut.  Muutos tukee liiketoiminnan kehittämistä strategian mukaisesti ja nopeuttaa meidän reagointikykyä markkinamuutoksiin.”

Johtoryhmä 4.3.2019 alkaen:

• Juha Reima, toimitusjohtaja
  • Anne-Mari Tamminen, operatiivinen johtaja
  • Henri Ojanen, talousjohtaja
  • Patrick Hüttemann, myyntijohtaja
  • Paul Murdock, Nordic ID Inc. toimitusjohtaja ja liiketoiminnan kehitysjohtaja
  • Mika Karttunen, tuotekehitysjohtaja
  • Juuso Lehmuskoski, palveluliiketoiminnan johtaja
  • Freja Harkke, markkinointi- ja viestintäjohtaja

Lisätietoja antaa:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, puh. 040 587 7000

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa.  Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattuna Nasdaq First North-markkinapaikalla.

www.nordicid.fi

Liite