NORDIC ID OYJ: VUODEN 2019 VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS 25.3.20 ON PERUTTU

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 17.3.2020 KELLO 12:45

Teknologiayhtiö Nordic ID Oyj:n varsinainen yhtiökokous 25.3.2020 on peruttu ja siirretty myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

Nordic ID Oyj:n hallitus on tänään päättänyt perua yhtiön keskiviikolle 25.3 kokoon kutsutun varsinaisen yhtiökokouksen koronaviruspandemian kehittymisen ja Suomen hallituksen 16.3 ilmoittamien kokoontumislinjausten seurauksena. Yhtiökokous siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Nordic ID Oyj:n kutsuessa koolle varsinaisen yhtiökokouksen uusi yhtiökokouskutsu tiedotetaan yhtiötiedotteena sekä yhtiön verkkosivuilla www.nordicid.fi.

Lisätietoja antaa:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, puh. 040 587 7000

Jakelu:
www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.1. - 31.12.2019 oli 9,2 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 76 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland-markkinapaikalla. www.nordicid.fi