Expereo Melantik Ben Elms sebagai Ketua Pegawai Cukai

Tambahan baharu mengukuhkan pasukan pengurusan eksekutif syarikat rangkaian global yang berpangkalan di Amsterdam


AMSTERDAM, Belanda, Jan. 06, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Expereo, pembekal terkemuka dunia bagi perkhidmatan Internet Global, Pengoptimuman Akses Awan, SASE dan SD-WAN, hari ini mengumumkan pelantikan Ben Elms sebagai Ketua Pegawai Cukai. Taklimat menyeluruh Elms adalah untuk menerajui transformasi Jualan dan memasuki pasaran merentas semua saluran serta memacu pengembangan dan penggunaan perkhidmatan Expereo secara global.

Elms membawa lebih daripada 20 tahun kepakaran operasi dan kepimpinan dalam industri telekomunikasi. Terbaru, beliau berkhidmat sebagai Pengarah Kumpulan (CEO) di Vodafone Global Enterprise, sebuah divisyen bagi Vodafone Group Plc, pengendali wayarles dan talian wayar antarabangsa yang terkemuka. Ketika berada di syarikat tersebut, beliau bertanggungjawab untuk memimpin pasukan global dalam menguruskan hubungan dengan pelanggan multinasional di seluruh dunia. Sepanjang tempoh perkhidmatannya, perniagaan tersebut berjaya mengatasi prestasi pasaran dengan prestasi EBITDA yang kukuh dan memberikan peningkatan ketara dalam kepuasan pelanggan dan pekerja dan dalam masa yang sama memacu program kecekapan operasi.

Dengan pengalaman pasaran beliau yang kukuh, rekod prestasi pelanggan dan kepakaran antarabangsa yang luas, pelantikan beliau adalah sangat penting buat syarikat ketika syarikat sedang meneruskan pertumbuhan dan pembangunan globalnya.

Mengulas tentang pelantikan tersebut, Irwin Fouwels, Ketua Pegawai Eksekutif di Expereo, berkata,

“Ben mempamerkan semua ciri utama seorang pemimpin yang hebat, ahli pasukan sebenar dengan kepintaran perdagangan dan pengalaman pengendalian yang sangat kuat sementara memberikan tumpuan penuh terhadap keperluan pelanggan. Dalam tempoh beberapa tahun kebelakangan ini, kita dapat melihat perusahaan menjadi lebih berpaksikan awan dan internet. Expereo telah memantapkan kedudukan kepimpinan global dalam pasaran rangkaian yang ditakrifkan perisian dan awan global yang sangat menarik. Saya sangat teruja dengan kehadiran Ben menyertai syarikat kami untuk meneruskan transformasi memasuki pasaran global kami. Saya menantikan kerjasama hebat untuk membawa Expereo ke tahap yang lebih tinggi.

Tentang penyertaannya dengan Expereo, Elms berkata,

“Saya berbesar hati kerana dilantik sebagai Ketua Pegawai Cukai pertama Expereo dan untuk mengetuai fasa pertumbuhan yang seterusnya. Expereo sedang mengharungi perjalanan yang menarik dan telah membangunkan kedudukan kepimpinan pasaran yang unik. Tumpuan segera saya ialah untuk memberi perkhidmatan kepada pelanggan kami sambil terus melabur dan meluaskan kedudukan pasaran kami serta membina kecemerlangan operasi dalam memasuki pasaran kami. Saya tidak sabar untuk bercakap dan bertemu dengan pekerja, pelanggan dan rakan kongsi serta bekerja dengan Irwin dan pasukan untuk membawa perniagaan ini mara ke hadapan dalam pasaran yang mempunyai peluang besar.”

Pelantikan Elms adalah selepas tempoh pemerolehan dan pengembangan berterusan untuk Expereo, yang akan diteruskan hingga tahun 2022. Dengan penambahan Elms ke dalam pasukan pengurusan eksekutifnya, perniagaan akan berusaha untuk mengukuhkan lagi kedudukannya sebagai pemain terkemuka dalam pasaran - menyampaikan rangkaian global yang dipermudahkan rangkaian dan dalam masa yang sama menggembirakan pelanggan dengan penyampaian perkhidmatan pelengkap yang lancar daripada satu pembekal yang dipercayai

Perihal Expereo
Expereo ialah pembekal terkemuka bagi penyelesaian rangkaian terurus, termasuk perkhidmatan ketersambungan Internet Global, SD-WAN, SASE dan Pengoptimuman Akses Awam. Expereo ialah rakan kongsi yang dipercayai bagi 30% syarikat Fortune 500 dan memperkasakan perusahaan serta tapak kerajaan di seluruh dunia, membantu meningkatkan produktiviti setiap perniagaan dengan prestasi Internet yang fleksibel dan optimum. Pada Februari 2021, Vitruvian Partners, sebuah firma modal pertumbuhan dan beli habis antarabangsa telah memperoleh pegangan kepentingan majoriti dalam Expereo, bersama firma ekuiti swasta Eropah terkemuka, Apax Partners SAS, dan pengurusan syarikat.

LinkedIn | Twitter |

HUBUNGAN MEDIA:
Sofia Pensado
Pengarah Akaun
sofia@grammatikagency.com