Talenom Oyj:n uusien osakkeiden rekisteröinti optiojärjestelmän ehtojen mukaisesti

Talenom Oyj, pörssitiedote 1.3.2023 klo 17.10

Talenom Oyj:n optio-oikeuksien 2019 ehtojen mukaisesti merkityt 79 565 uutta osaketta rekisteröidään kaupparekisteriin arviolta 2.3.2023. Yhteenlaskettu merkintähinta, 233 125,45 euroa, kirjataan kokonaisuudessaan yhtiön sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Talenom Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 45 215 218 osaketta. Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet niiden rekisteröintipäivästä lukien. Uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla arviolta 3.3.2023.

Talenom Oyj

Lisätietoja:
Otto-Pekka Huhtala
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
otto-pekka.huhtala@talenom.fi

Talenom lyhyesti
Talenom on vuonna 1972 perustettu ketterä ja edistyksellinen tilitoimisto. Liiketoiminta-ajatuksemme on yrittäjien arjen helpottaminen markkinoiden helppokäyttöisimmillä sähköisillä työkaluilla sekä pitkälle automatisoiduilla palveluilla. Kattavien tilitoimistopalvelujen lisäksi tuemme asiakkaidemme liiketoimintaa monipuolisilla asiantuntijapalveluilla sekä rahoitus- ja pankkipalveluilla. Visionamme on tarjota ylivoimaiset tilitoimisto- ja pankkipalvelut pk-yrityksille.

Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva – liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 17 % vuosina 2005–2022. Talenomin liikevaihto oli noin 102 miljoonaa euroa vuonna 2022, ja yhtiön palveluksessa oli vuoden lopussa reilu 1 300 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Espanjassa ja Italiassa. Talenomin osake on listattu Nasdaq Helsingin päämarkkinalla. Lue lisää: investors.talenom.com/fi