Pemenang Diumumkan pada Anugerah Stevie untuk Majikan Hebat 2023

Bank of America dan Globe Telecom Antara Pemenang Utama


FAIRFAX, Va., Sept. 20, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Pemenang dalam 2023 Anugerah Stevie® untuk Majikan Hebat, sebuah pertandingan antarabangsa, telah diumumkan pada hari Isnin, 18 September semasa acara gala di New York City. Anugerah ini mengiktiraf majikan terbaik dunia dan profesional, pasukan, pencapaian sumber manusia dan produk serta pembekal berkaitan sumber manusia yang membantu mencipta dan memacu tempat yang hebat untuk bekerja.

Senarai lengkap pemenang Anugerah Stevie Emas, Perak dan Gangsa mengikut kategori boleh didapati di http://www.StevieAwards.com/HR.

Pelbagai kumpulan organisasi dan individu di seluruh dunia adalah antara yang diiktiraf. Organisasi yang memenangi Anugerah Grand Stevie untuk Pertubuhan Paling Terhormat Tahun ini ialah Bank of America, Charlotte, NC, dengan tujuh Emas, tujuh Perak dan tujuh Anugerah Stevie Gangsa memenangi dengan total 45.5 mata. Organisasi Tahunan jatuh kepada organisasi yang memperoleh mata anugerah terbanyak, dengan setiap kemenangan Stevie Emas dikira sebagai tiga mata, setiap Stevie Perak dikira sebagai dua mata dan setiap Stevie Gangsa dikira sebagai satu setengah mata.

Anugerah Grand Stevie untuk Pencalonan Penarafan Tertinggi Tahun ini diberikan kepada Globe Telecom Inc. dari Taguig City, Filipina untuk pencalonan mereka bagi Ato Jiao sebagai Ketua Pegawai Sumber Manusia Terbaik Tahun ini, yang menerima skor purata daripada hakim sebanyak 9.5 daripada 10.

Pemenang utama Anugerah Stevie Emas termasuk Bank of America (7), Cathay United Bank (5), IBM (4), Tata Consultancy Services (4), Tech Mahindra (4), Dimes Sanayi ve Ticaret A.Ş. (3), Enerjisa Enerji (3), Product Madness (3), TELUS International (3), Akbank T.A.S. (2), American Systems (2), Ayala Land Inc. (2), BlueSky Personnel Solutions (2), Borusan (2), DHL Global Forwarding, Freight (2), FedEx (2), Globe Telecom (2), GoHealth (2), Golden Hour Veterinary Telemedicin (2), Kordsa Teknik Tekstil A.Ş. (2), Saint-Gobain North America (2), Siemens AG (2) dan Top Hat (2).

Lebih daripada 1,000 pencalonan oleh organisasi dari 28 buah negara telah dinilai dalam pertandingan tahun ini. Pemenang ditentukan oleh skor purata bagi lebih daripada 125 profesional di seluruh dunia yang bertindak sebagai juri.

Pemenang Anugerah Stevie dalam 31 kategori Majikan Terbaik Tahunan ditentukan oleh gabungan unik penarafan profesional dan undian orang ramai.

Anugerah Stevie untuk Majikan Hebat mengiktiraf pencapaian dalam banyak aspek tempat kerja. Kategori termasuk:

  • Anugerah Majikan Terbaik
  • Anugerah Pencapaian Sumber Manusia
  • Anugerah Individu Sumber Manusia
  • Kategori Pasukan Sumber Manusia
  • Anugerah Penyedia Penyelesaian
  • Penyelesaian, Pelaksanaan dan Program Latihan atau Anugerah Media
  • Kategori Kepimpinan Pemikiran
  • Anugerah Respons COVID-19

Anugerah itu disampaikan oleh Anugerah Stevie yang menganjurkan lapan program anugerah perniagaan terkemuka dunia termasuk International Business Awards® dan American Business Awards®.

Perihal Anugerah Stevie

Anugerah Stevie dianugerahkan dalam lapan program: Anugerah Stevie Asia-Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, Anugerah Stevie Timur Tengah & Afrika Utara, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Hebat dan Anugerah Stevie untuk Jualan & Khidmat Pelanggan. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih daripada 12,000 penyertaan setiap tahun daripada organisasi di lebih daripada 70 negara. Menghormati organisasi daripada semua jenis dan saiz dan orang di belakangnya, Stevies mengiktiraf prestasi cemerlang di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut mengenai Anugerah Stevie di http://www.StevieAwards.com.

Penaja Anugerah Stevie tahunan ke-8 untuk Majikan Hebat ialah HiBob.

Maklumat Hubungan Pemasaran
Nina Moore
Nina@StevieAwards.com
+1 (703) 547-8389

Foto yang mengiringi pengumuman ini boleh didapati di: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/06939e25-fba1-4760-aacd-ed60700c9173