Fortrea כינסה ועדת ייעוץ לאתרים חדשה

וועדת הייעוץ לאתרים של Fortrea מפגישה מובילי מחקר כדי להתמקד ביחסים המפתחים שבין האתר, נותני החסות והמטופלים


דורהאם, צפון קרוליינה, Dec. 14, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) ("החברה"), ארגון מחקר חוזי גלובלי מוביל (CRO), הודיעה היום כי כינסה בשבוע שעבר את הפגישה המכוננת של הוועדה המייעצת לאתרים שלה, שיתוף פעולה בין אתרים של חוקרי מחקר קליני ומובילים בתעשייה כדי ליצור חוויית ניסויים קליניים טובה יותר לאתרים, מטופלים ונותני חסות למחקרים קליניים, וזאת באמצעות התמקדות בשינויים בטכנולוגיה, תכנון תפעולי ואספקה, תנאים מסחריים ומעורבות קהילתית.

Fortrea מציבה אתרים וחוקרים בחזית התכנון של ניסויים הקליניים, וממנפת את נקודות המבט שלהם כדי להניע שינויים שישפרו את מהירות הביצוע של הניסויים, יקלו על התחלת המחקר ויגדילו את יעילות הגיוס. שינויים אלה מספקים מענה לאתגרים ארוכי שנים בתחום הניסויים הקליניים, והם יובילו לחוויית ניסוי טובה יותר עבור האתר, החולים ונותני החסות. הוועדה המייעצת לאתרים תהיה אחראית לספק תובנות ומשוב עבור אסטרטגיות ופתרונות המוצעים לגבי אתרים, חולים, ביצוע ניסויים וטכנולוגיות רלוונטיות.

"אתרים וחוקרים הינם קריטיים לתעשייה בכל שלב של פיתוח קליני, ובאופן מסורתי הם צריכים להתמודד עם אתגרים קשים לפתרון, וזאת רק בהיבט של הניסויים קליניים בלבד. אנו מברכים על התובנות שלהם בעיצוב פרוטוקולים ומשתפים אותם באופן פעיל בשיחות מוקדמות עם הצוותים התפעוליים ונותני החסות שלנו כדי לבסס במהירות את תוכניות ניסוי מאוד יעילות, וממוקדות במטופלים", אמר מייק קליי (Mike Clay), סגן נשיא, אסטרטגיית פיתוח וצמיחה, Fortrea. "הקמת הוועדה המייעצת לאתרים מסמנת האצה של האסטרטגיה הממוקדת באתרים שלנו, וכוללת ייצוג של מובילי שוק מרשימים מאוד שמרכיבים צוות חשיבה לתעשייה שלנו. הוועדה תשמש בנוסף גם כאבן פינה ליכולת שלנו להגיב לנותני חסות עם תובנות המשפרות את יכולת ניבוי תוצאות הניסויים שלהם, תוך עבודה משותפת לפיתוח תוכניות תפעוליות יעילות כדי לספק לנותני החסות מידה גבוהה של אמון במהירות של גיוס המטופלים ובמסירת התוצאות הכוללות של הניסוי".

חברי הוועדה המייעצת של Fortrea כוללים בכירים ומומחים מ-Circuit Clinical, Elligo Health Research, FutureMeds, Javara, MD Anderson Cancer Center Foundation Spain, ObjectiveHealth, Pratia S.A. ו-Velocity Clinical Research, המייצגים 440 אתרים ביותר מ-25 אזורים טיפוליים ותשע מדינות ומספקים גישה לקהילות מטופלים מגוונות.

מה אומרים חברי הוועדה המייעצת לאתרי Fortrea:

"אנו מאמינים באמונה שלמה כי גישה שיתופית זו, המשלבת הן CRO והן אתרים, תאפשר לכל בעלי העניין ליישר קו בצורה יעילה יותר לגבי נקודות מבט בשוק הניסויים הקליניים", אמר לוקאש בנצ'קובסקי (Łukasz Bęczkowski), מנהל תפעול ראשי ב- Pratia. "זה, ללא ספק, מאפשר לנו לפעול יחד בצורה יעילה יותר. יוזמות כאלה ממלאות תפקיד מכריע בהנעת כולנו לשינויים חיוביים ומזורזים".

"Fortrea נוקטת בגישה של 'להקשיב תחילה' על ידי מתן קול שווה לאתרים כלפי שיטות העבודה היעילות ביותר עבור קהילות מטופלים דינמיות ובעלי עניין באתר, מה שמוביל לשירות הטוב ביותר לנותני חסות לניסויים קליניים", אמר ניק ספיטל (Nick Spittal), מנהל תפעול ראשי ב-Velocity Clinical Research.

"Fortreaמובילה את התעשייה בהפיכת שותפויות לפרודוקטיביות ויעילות יותר, החל מתהליך הניסוי ועד לקשרים עסקיים, והכל במאמץ להאיץ מוצרים חדשים לשוק", אמר בארי סימס (Barry Simms), מנהל תפעול ראשי ב-Elligo Health Research.

"מתן פתרון גישה מתאים למטופלים הוא חיוני לקביעת ההצלחה הסופית של ניסוי קליני. מבחינה היסטורית, ספקי טיפול לא היו מעורבים בפיתוח מוקדם של תכנון מחקר ואסטרטגיה", אמר קולין הוק (Colleen Hoke), מנכ"ל ObjectiveHealth. "אנו תומכים מאוד בכך ש- Fortrea תשתמש בגישה חדשנית חדשה ליצירת קשר עם ספקי שותפויות באתרי בריאות, שהם המפתח להשגת תוצאות מחקר מוצלחות, בשלב מוקדם של תהליך התכנון".

"FutureMeds שמחה להצטרף לוועדה המייעצת לאתרי Fortrea כדי לבנות הבנה טובה יותר בין בעלי עניין מרכזיים בתעשיית המחקר הקליני", אמר ראדק ג'אניאק (Radek Janiak), מנכ"ל FutureMeds. "שמיעת קולם של מטופלים, חוקרים ואתרים תציב את Fortrea  בעמדה מרכזית להבאת טיפולים חדשים לשוק".

"העבודה על פני האקוסיסטם העצום של הניסויים הקליניים היא מורכבת ודורשת שותפויות פונקציונליות מאוד המתמקדות באמון וביכולת", אמרה מישל רול (Michelle Rule), סגנית נשיא בכירה לאופטימיזציה ארגונית ב- Javara. "המחויבות האמיתית של Fortrea לבניית פורום וקשרי עבודה באמצעות הוועדה המייעצת לאתרים מפגינה מסירות להתקדמות עבור כל בעלי העניין במחקר, ויותר מכל, עבור המטופלים".

אודות Fortrea

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון מתפתחות וגדולות כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך. Fortrea מספקת ניהול ניסויים קליניים שלב I-IV, פרמקולוגיה קלינית, פתרונות ניסוי מבוססי טכנולוגיה מובחנת ושירותים לאחר אישור.  הפתרונות של Fortrea ממנפים שלושה עשורים של ניסיון המתפרשים על פני יותר מ-20 תחומים טיפוליים, תשוקה לקפדנות מדעית, תובנות יוצאות דופן ורשת אתרי חוקרים חזקה. הצוות המוכשר והמגוון שלנו, המונה יותר מ-19,000 אנשים העובדים ביותר מ-90 מדינות, מותאם לספק פתרונות ממוקדים ומהירים, ללקוחות ברחבי העולם. למדו עוד על האופן שבו Fortrea הופכת לכוח טרנספורמטיבי ייעודי למטופל ב-Fortrea.com ועקבו אחרינו בלינקדאין  וב-X (לשעבר טוויטר) @Fortrea.

Fortrea אנשי קשר:

Fortrea Media: Galen Wilson – 703-298-0802, media@fortrea.com
Fortrea Media: Kate Dillon – 646-818-9115, kdillon@prosek.com