Curia זכתה בפרס CDMO למנהיגות ל-2024

Curia מוכרת בזכות השירות שלה בתעשיית ה-CDMO


אולבני, ניו יורק, Feb. 05, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה כי זכתה בפרס CDMO למנהיגות ל-2024 בקטגוריית השירות, חברות פארמה קטנות. מזה 13 שנים הפרסים מוענקים בידי Outsourced Pharma ו-Life Science Leader.

" Curiaמתכבדת לקבל את הפרס הזה", אמר פיליפ מקנב (Philip Macnabb), מנכ"ל Curia. "אות ההצטיינות הזה מדגיש את המחויבות שלנו ליצור ערך עבור הלקוחות שלנו בכל הצעות המחקר והפיתוח והייצור שלנו, ואנו מעריכים במיוחד את קבלת ההכרה מצד השותפים שבהם אנו תומכים עם המחויבות הזו".

הזוכים בפרסי המנהיגות של CDMO נבחרים על סמך מחקרי שוק שבמוצעים בידי Industry Standard Research (ISR) כדי להבדיל בין CDMO העונים על ציפיות הלקוחות או עולים עליהם. עבור הפרסים לשנת 2024, 98 יצרנים על פי חוזה הוערכו באמצעות 23 מדדי ביצועים בסקר השנתי של ISR לבדיקת האיכות בייצור על פי חוזים. המשיבים לסקר סיפקו הערכה אך ורק עבור חברות איתן עבדו על פרויקט במיקור חוץ במהלך 18 החודשים האחרונים. Curia זכתה לפרס על סמך המשוב של המשיבים בקטגוריית חברות פארמה קטנות.

"ברכות לזוכים בפרס המנהיגות של CDMO לשנת 2024. בעקבות ההצבעה של הלקוחות שלכם, זכיתם להכרה כטובים ביותר במגזר הפיתוח והייצור במיקור חוץ גלובלי של תעשיית הביופארמה", אומר לואיס גרגילו (Louis Garguilo), עורך ראשי ויו"ר ועידה, Outsourced Pharma. "זוכי הפרסים שמרו וגם הרחיבו את היכולות והמומחיות כדי לספק מענה לצרכים של בסיס לקוחות מגוון; סיפקו את האיכות והאמינות הנוספות החיוניות כל כך לתהליכים ומוצרים חדשים; וחשלו את הקשרים הקרובים ביותר עם הלקוחות. שנת 2023 צלצלה עם הרבה שאלות מעורערות. הזוכים בפרס המנהיגות של CDMO לשנת 2024 הם חברות התמיכה שענו בצורה הטובה ביותר לצרכים בשנה האחרונה".

אודות Curia

Curia הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור (CDMO) עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, רשת משולבת של 27 אתרים גלובליים ויותר מ-3,500 עובדים המשתפים פעולה עם לקוחות ביו-פרמצבטיקה כדי להביא טיפולים משני חיים לשוק. היצע המוצרים הביולוגיים והמולקולות הקטנות שלנו משתרע בזכות חשיפה באמצעות מסחור, עם יכולות רגולטוריות ואנליטיות משולבות. המומחים המדעיים והמתקנים המתקדמים שלנו מספקים את החוויה הטובה מסוגה בייצור חומרים תרופתיים ומוצרי תרופות. מסקרנות לריפוי, אנו מספקים כל צעד כדי לשפר את חיי המטופלים. בקרו אותנו בכתובת curiaglobal.com.

למידע נוסף:

:Corporate Contact
Viana Bhagan
Curia
15185122111+
corporatecommunications@CuriaGlobal.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/328a3a12-3a66-4a34-bdc8-e5de362efb85