eXp Realty משפרת את הקשרים הבינלאומיים עם פלטפורמת הפניית סוכנים גלובלית

הפלטפורמה מציעה לסוכנים נטוורקינג משופר וקשרים עסקיים בקנה מידה עולמי


בלינגהאם, וושינגטון, June 06, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

eXp Realty®, חברת תיווך הנדל"ן הגדולה בעולם וחברת הבת המרכזית של eXp World וחברת הבת המרכזית של eXp World Holdings, Inc (נאסד"ק: EXPI) גאה להודיע על השקת פלטפורמת הפניית הסוכנים הגלובלית שלה (Global Agent Referral ), שנועדה לפשט ולהאיץ את תהליך הפניית הנדל"ן. כלי חדשני זה מאפשר לסוכניו ברחבי העולם להתחבר ולשתף פעולה ללא מאמץ, ותורם לשוק גלובלי חזק ומקושר.

עם פלטפורמה ידידותית למשתמש ופונקציונליות חיפוש חלקה, פלטפורמת הפניית הסוכנים הגלובלית של eXP מייעלת את התהליך כולו, ומקצרת את זמני ההפניה לשניות ספורות. סוכני eXp Realty יכולים למלא טופס פשוט, לבחור שותף הפניה מועדף מכל מקום בעולם, ולחתום אלקטרונית על ההסכם - הכול במיקום מרכזי אחד.

"ב-eXp, אנו מבינים שקונים פוטנציאליים נמצאים בעיר הולדתו של המוכר באותה קלות שבה הם נמצאים במדינה אחרת", אמר ליאו פארג'ה (Leo Pareja), מנכ"ל eXp Realty. "עם השקת רשת הפניות הסוכנים הגלובלית, אנו ממנפים את העומק והעוצמה של הרשת העולמית שלנו, המונה יותר מ-85,000 סוכנים ב-24 מדינות, מחוללים מהפכה באופן שבו סוכנים מתחברים ומשתפים פעולה, וסוללים את הדרך לעסקאות חלקות יותר ולחוויות לקוח משופרות. אנו ממשיכים להתמקד בבניית משאבים מובילים בתעשייה על ידי מתן גישה חסרת תקדים לסוכנים לכלים מתקדמים להרחבת עסקיהם ברחבי העולם".

הצגתה של פלטפורמת הפניית הסוכנים הגלובלית מדגישה את מחויבותה של eXp Realty לטפח חדשנות וצמיחה גלובליות. כלי חדשני זה לא רק משפר את היעילות של תהליכי הפניה, אלא גם פותח דרכים חדשות לסוכנים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהתחבר לשווקים בינלאומיים. על ידי טיפוח רשת גלובלית מקושרת יותר, eXp Realty קובעת סטנדרט חדש בענף הנדל"ן, ומבטיחה כי סוכניה מצוידים היטב כדי לענות על הצרכים המגוונים של לקוחות ברחבי העולם.

בנוסף להתקדמות הטכנולוגית שלה, eXp Realty ממשיכה לתעדף הדרכה ותמיכה בסוכנים. החברה מציעה באופן קבוע הדרכות ומשאבים כדי לעזור לסוכנים למקסם את הפוטנציאל של פלטפורמת הפניית הסוכנים העולמית (Global Agent Referral). גישה הוליסטית זו מבטיחה כי סוכני eXp לא רק מחוברים, אלא גם מיומנים בשימוש בכלים העדכניים ביותר כדי לספק שירות יוצא דופן ללקוחותיהם.

אודות eXp World Holdings, Inc.

eXp World Holdings, Inc. (נאסד"ק: EXPI) היא חברת האחזקות של eXp Realty®, FrameVR.io ו- SUCCESS® Enterprises.

eXp Realty היא חברת הנדל"ן העצמאית הגדולה בעולם עם יותר מ -85,000 סוכנים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, פורטוגל, צרפת, פורטו ריקו, ברזיל, איטליה, הונג קונג, קולומביה, ספרד, ישראל, פנמה, גרמניה, הרפובליקה הדומיניקנית, יוון, ניו זילנד, צ'ילה, פולין ודובאי וממשיכה להתרחב במישור הבינלאומי.

כחברה ציבורית, eXp World Holdings מספקת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן הזדמנות ייחודית להרוויח פרסים כספיים עבור יעדי ייצור ותרומות לצמיחה הכוללת של החברה. eXp World Holdings ועסקיה מציעים חבילה מלאה של פתרונות תיווך וטכנולוגיות נדל"ן, כולל מודל תיווך חדשני למגורים ולמסחר, שירותים מקצועיים, כלים שיתופיים ופיתוח אישי. התיווך מבוסס הענן מופעל על ידי FrameVR.io, פלטפורמת תלת ממד אימרסיבית, חברתית ושיתופית עמוקה, המאפשרת לסוכנים להיות מחוברים ופרודוקטיביים יותר. SUCCESS® Enterprises, המעוגנת על ידי מגזין SUCCESS®  ונכסי המדיה הקשורים אליו, הוקמה בשנת 1897 והיא מותג ופרסום מוביל לפיתוח אישי ומקצועי.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר https://expworldholdings.com

הצהרת נמל מבטחים

ההצהרות הכלולות במסמך זה עשויות לכלול הצהרות על ציפיות עתידיות והצהרות צופות פני עתיד אחרות המבוססות על השקפותיה והנחותיה הנוכחיות של ההנהלה וכרוכות בסיכונים ואי ודאות ידועים ובלתי ידועים שעלולים לגרום לתוצאות, ביצועים או אירועים בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה המובעים או משתמעים בהצהרות כאלה. הצהרות אלה כוללות, אך אינן מוגבלות, לציפיות הקשורות לתוכניות הפניה ותמריצים. הצהרות צופות פני עתיד כאמור מתייחסות למועד זה בלבד, והחברה אינה מתחייבת לתקונן או לעדכן. הצהרות כאלה אינן ערבויות לביצועים עתידיים. גורמים חשובים שעשויים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי ושלילי מאלה המובעות בהצהרות צופות פני עתיד כוללים את יכולתה של החברה ליישם את יוזמותיה האסטרטגיות וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדיווחי החברה לרשות ניירות ערך, כולל, אך לא רק, הדו"ח הרבעוני האחרון שהוגש בטופס 10-Q והדו"ח השנתי בטופס 10-K.

איש קשר לקשרי תקשורת:
eXp World Holdings, Inc.
mediarelations@expworldholdings.com

איש קשר לקשרי משקיעים:
Denise Garcia
investors@expworldholdings.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

 https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/2b31bbaa-2484-45bf-9ee3-ff8483784355