קול קורא להגשת מועמדויות: פרס Global Citizen לשנת 2024


לונדון, July 02, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

הפירמה המובילה בעולם לניהול וייעוץ בתוכניות תושבות ואזרחות Henley & Partners (הנלי ושות'), בשיתוף עם קרן אנדאן (Andan Foundation), ארגון הומניטרי שוויצרי ללא מטרות רווח, שמחה להודיע על הקול הקורא להגשת מועמדות לפרס Global Citizen לשנת 2024.

פרס Global Citizen, שנוצר לפני עשר שנים בשנת 2014, הוא מחווה המכבדת אנשים יוצאי דופן הפועלים לקידום כל אחד מהאתגרים הגלובליים המשפיעים על האנושות כיום - אתגרים החורגים מגבולות לאומיים ואינם יכולים להיפתר על ידי מדינה אחת הפועלת לבדה. הכבוד השנה משמעותי במיוחד כיוון שהוא מציין את יום השנה העשירי לפרס האזרח הגלובלי, החוגג עשור של הכרה ותמיכה באלופים עולמיים שמשפיעים עמוקות על עולמנו.

חתן הפרס לשנת 2024 ייבחר על ידי ועדה מכובדת ובלתי תלויה ויכובד בטקס פרס Global Citizen, אירוע ערב הגאלה המסכם של כנס האזרחות הגלובלית של Henley & Partners  המתקיים  השנה בקאפלה סינגפור בין התאריכים 27-29 בנובמבר 2024.

יו"ר Henley &Partners ומייסד קרן Andan, ד"ר כריסטיאן ה. קיילין (Dr. Christian H. Kaelin), אומר כי עבודתו של הזוכה צריכה להראות השפעה חיובית על חייהן של קבוצות חברתיות פגיעות, במיוחד עם קשר לנושאים הקשורים להגירה. "פרס Global Citizen פתוח ברחבי העולם לעובדים בתחום עם קשר ישיר לנושאים שהם מחפשים להשפיע עליהם ומדיר דמויות פוליטיות, מובילי דעת קהל וסלבריטאים. הוועדה מחפשת אנשים יוצאי דופן ומעוררי השראה המפגינים חזון, אומץ וחדשנות בהנעת שינוי עולמי, ושמעשיהם והשקפתם תורמים לעולם צודק, שליו, מחובר וסובלני יותר".

הליך הבחירה חסוי ומבוסס על החלטת רוב של ועדת הפרס. הפרס עצמו מורכב ממדליה פיסולית בהתאמה אישית  שעוצבה על ידי האמן האיטלקי המוביל אנטוניו נוצ'רה (Antonio Nocera), תעודת פרס חתומה על ידי יו"ר ועדת פרס האזרח העולמי, ופרס כספי בסך 20,000 דולר, המיועד לתמיכה במאמצים ההומניטריים של הזוכה. בנוסף, Henley & Partners מתחייבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם זוכי הפרס לתקופה של שנה, להעלות את המודעות לעבודתם ולתמוך בפרויקט הנבחר באמצעות רשת המשרד המונה יותר מ-55 משרדים ברחבי העולם.

מאז הקמתו, פרס Global Citizen חולק כבוד לאנשים יוצאי דופן רבים. הזוכה הראשון היה היזם הגרמני הראלד הפנר (Harald Höppner), שהקים את פרויקט הסיוע ההומניטרי לפליטים Sea-Watch. אחריו הגיעו ד"ר אימתיאז סולימן (Dr. Imtiaz Sooliman), מייסד קרן מתנת הנותנים (Gift of the Givers Foundation),  ארגון הסיוע הגדול ביותר באפריקה, ומוניק מורו (Monique Morrow), מייסדת שותפה של The Humanized Internet, פרויקט זהות דיגיטלית שמטרתו להביא תקווה לכ-1.1 מיליארד אנשים בעולם שאינם יכולים להוכיח את זהותם החוקית.

דיפ וונג (Diep Vuong), מייסדת שותפה ונשיאת קרן Pacific Links, זכתה בפרס על עבודתה בדרום מזרח אסיה בקמפיין למען זכויותיהם של המשועבדים לסחר בבני אדם, ואילו פרופ' ד"ר פדריג או'מאלי (Dr. Padraig O’Malley ) קיבל את פרס האזרח הגלובלי שלו כהוקרה על עבודתו לפתרון סכסוכים ופיוס בצפון אירלנד, דרום אפריקה ועיראק. זוכת הפרס אשתקד, זאנה בוקאר מוסטפא, (Zannah Bukar Mustapha), מייסדת הקרן האסלאמית ליכולת העתיד, זכתה להכרה על התמיכה הפסיכולוגית, החינוכית, הרוחנית וההתפתחותית האחרת הניתנת לילדים ולאלמנות שנפגעו מההתקוממות בצפון מזרח ניגריה.

בהתייחסו להיסטוריה בת 10 השנים של הפרס ולחשיבותו, ד"ר קיילין אומר כי אידיאלים של אזרחות גלובלית הם עיקרון יסוד של Henley & Partners, ובאמצעות השותפות שלה עם קרן Andan, החברה יכולה לספק תמיכה לאלה שנעקרו מבתיהם על ידי מלחמה, סכסוכים ושינויי אקלים. "כל חתני פרס האזרח הגלובלי שלנו עוררו בנו השראה עם נכונותם לפעול בהתמודדות עם בעיה שרבים רואים כפשוט רחבה מכדי לטפל בה. הנושאים העומדים בפנינו כיום חורגים מעבר למשפחה, לשבט, לכפר ולעם. זה קריטי יותר מתמיד שנעשה מה שאנחנו יכולים כדי לתמוך באלה שעובדים כדי לשנות את חייהם של אנשים פגיעים ברחבי העולם".

המועמדויות נסגרות ביום שישי, 2 באוגוסט 2024. למידע נוסף על אופן הגשת המועמדות, אנא צרו קשר עם בושרא זיידאן (Bushra Zaidan) בכתובת bushra.zaidan@andan.org

למידע נוסף:

Sarah Nicklin
Group Head of PR
sarah.nicklin@henleyglobal.com
Mobile: +27 72 464 8965