BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions מציגה פריצת דרך עם השקעה חדשה במימן ירוק בבודנהיים, גרמניה


  • מתקן חדש ייצר אלקטרוליזה ורכיבי תאי דלק כדי לתמוך במעבר האנרגיה העולמי
  • ההפקה מתוכננת להתחיל בקיץ 2025
  • השקעה משותפת עם שותפים אחרים

בודנהיים, גרמניה, July 11, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions (ECMS) החלה בבניית המתקן החדשני הראשון שלה לייצור רכיבי מימן ירוק ותאי דלק בבודנהיים, גרמניה, בסמוך לפרנקפורט. המוצרים המיוצרים באתר זה יכללו, בין השאר, ממברנות מצופות בזרז עם מטען אירידיום נמוך (CCM), חלק תפקודי מרכזי עבור תהליכי אלקטרוליזה במים המבוססים על ממברנות החלפת פרוטונים (PEM). הן מהוות השלמה עבור מכלולי ממברנות האלקטרודות (MEA) מסוג Celtec® לשימוש בתאי דלק בטמפרטורה גבוהה, שגם ייוצרו במתקן. MEA הם רכיבים קריטיים בתאי דלק המאפשרים המרה יעילה לחשמל של מימן יחד עם חמצן הנקלט מהאוויר.

עסקי המימן של ECMS פעילים ברחבי העולם, כולל אירופה, צפון אמריקה ואסיה. כאקו סיסטם אנרגיה מתחדשת המתפתח במהירות, ייצור מימן ירוק באמצעות אלקטרוליזה של מים יהפוך לעמוד תווך מכריע בתמיכה בהמרה הגלובלית של האנרגיה. המתקן החדש יאפשר השקה מסחרית של CCM חדשים שפותחו עבור אלקטרוליזרים באמצעות PEM, עם קיבולת של כמה גיגה-וואט, כדי לשרת את השוק הגלובלי. השקעה זו מאפשרת ל-ECMS להרחיב את יכולותיה בתחום המתכות היקרות, הזרזים והמחזור, ולמצב את עצמה כספקית פתרונות משולבים, בלולאה מלאה, ומקצה לקצה, במגוון קווי מוצרים בתחום המימן הירוק.

"האתר החדש הזה בבודנהיים ממלא חלק מרכזי באסטרטגיה הגלובלית שלנו למימן", אמר טים אינגל (Tim Ingle), סגן נשיא בכיר לשירותי מתכות יקרות ומיחזור עבור ECMS. "כמובילה עולמית בשירותי מתכות יקרות ומיחזור זרזים, ההשקעה מחזקת את תמיכתנו בכלכלת המימן הצומחת באמצעות פתרונות מעגליים המשפרים ביצועים ומפחיתים עלויות עבור אלקטרולייזרים ותאי דלק מסוג PEM".

"המוצרים החדשים שלנו התקדמו בהצלחה ממו"פ לקנה מידה של פיילוט. הייצור בבודנהיים מסמל אבן דרך משמעותית להכנסת מוצרים אלה לשוק וממצב אותנו במקום חזק למנף הזדמנות עסקית גדולה זו", אמר סעיד אלרסול (Saeed Alerasool), סגן נשיא בכיר למו"פ ויישום ב- ECMS.

פתיחת אתר בודנהיים מתוכננת לקיץ 2025. המתקן, בשטחו של אתר תעשייתי, ממוקם במרכז אירופה בתוך המטרופולין ריין-מיין. הפרויקט מפותח עם Trigona Fuel Cell Components GmbH ו-Grundstücksverwaltung Rheinufer GmbH & Co. KG.

אודות BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions 

תוך מינוף המומחיות העמוקה שלה כמובילה עולמית בקטליזה ומתכות יקרות, BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions (ECMS) משרתת לקוחות בתעשיות רבות כולל רכב, תעופה וחלל, איכות אוויר פנימית, מוליכים למחצה וכלכלת מימן, ומספקת שירותי לולאה מלאים עם היצע המסחר והמחזור המתכות היקרות שלה. עם דגש על פתרונות מעגליים וקיימות, ECMS מחויבת לסייע ללקוחותינו ליצור עולם נקי ובר קיימא יותר. הגנה על מרכיבי החיים היא המטרה שלנו וזה מעורר אותנו לפתרונות חדשים תמיד. ECMS פועלת ברחבי העולם ב-16 מדינות עם למעלה מ-4,500 עובדים ו-21 אתרי ייצור.

למידע נוסף

אשת קשר לקשרי תקשורת:
Betsy Arnone
+1 973-519-9808
Email: betsy.arnone@basf-catalystsmetals.com

ליצירת קשר נוסף:
Katarzyna Postawa
+48 882001062
Email: katarzyna.postawa@basf-catalystsmetals.com

BASF ECMS
33 S. Wood Ave
Iselin, NJ 08830
www.basf.com/ecms

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8c267139-bb57-4ebf-9a9c-411bbbfa7787