קרן אנדן מכריזה על פרס לחדשנות בהכללת פליטים בשיתוף פעולה עם מכון מסצ'וסטס לטכנולוגיה של MIT Solve


ציריך, שוויץ, July 17, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- הארגון ההומניטרי ללא מטרות רווח Andan Foundation, שבסיסו בשווייץ, בשיתוף עם MIT Solve של המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), שמח להכריז  השנה על פרס Andan  לחדשנות בהכללת פליטים, המבקש לקדם פתרונות המקדמים את שילובם הכלכלי, הפיננסי והפוליטי של פליטים בקהילות המארחות אותם.

פרסAndan  לחדשנות בהכללת פליטים בסך 50,000 דולר מוענק מדי שנה לפתרונות המבטיחים ביותר העונים על הצרכים והאתגרים של פליטים ונועד לתמוך בגישות חדשניות המעודדות אינטגרציה, העצמה ופיתוח בר קיימא עבור אוכלוסיות עקורות.

MIT Solve משיקה קול קורא פתוח לפתרונות יוצאי דופן ומגוונים לאתגרים הגלובליים הדחופים ביותר, מכל אחד, בכל מקום בעולם. ממציאים נבחרים מקבלים את תמיכת MIT וקהילת התומכים שלהם כדי להגדיל את ההשפעה ולהניע שינוי מתמשך.

יוזמות משותפות לטיפוח פתרונות חדשנות

Foundation Andan מחפשת פתרונות המתמקדים ב:

*הכלה כלכלית ופרנסה: פיתוח טכנולוגיות ומודלים עסקיים היוצרים הזדמנויות כלכליות בנות קיימא עבור פליטים ואוכלוסיות עקורות.

*הכלה פיננסית: חיפוש פתרונות להרחבת שירותים פיננסיים ברי השגה עבור קהילות מוחלשות ולשיפור הצמיחה הכלכלית.

*הכלה פוליטית: חיפוש פתרונות להעצמת קהילות מודרות על ידי טיפול בדיכוי מצביעים וחוסר ייצוג.

הזוכים בפרס יוכרזו בגמר Solve Challenge ב-23 בספטמבר 2024 במהלך שבוע העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק.

הערות לעורכים

אודות קרן אנדן

קרן אנדן (The Andan Foundation) היא ארגון הומניטרי ללא מטרות רווח שבסיסו בשווייץ שנוסד על ידי ד"ר כריסטיאן קיילין (Dr. Christian Kaelin). הוא מוסדר על ידי הרשות הפדרלית השווייצרית לפיקוח על קרנות ומבוקר מדי שנה על ידי BDO.

ארגון Andan מוביל יוזמות במגזר הפרטי לתמיכה במשפחות הנמלטות מבתיהן בשל מלחמה, סכסוכים פנימיים ושינויי אקלים. הוא מזהה ומפתח פתרונות חדשניים וברי קיימא המקדמים את הסתמכותם העצמית של פליטים, מגבירים את חוסנם ומטפחים את הכללתם במדינותיהם החדשות. Andan נותנת עדיפות לפרויקטים המרחיבים את ההזדמנויות הכלכליות, הפיננסיות והפוליטיות הן לאוכלוסיות הפליטים והן לקהילות המקבלות אותם בברכה. Andan מאפשר ומניע שותפויות בין המגזר הפרטי לבין סוכנויות או"ם, ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים ומוסדות אקדמיים העוסקים בפליטים ומהגרים.

Andan.org

אודות MIT Solve

MIT Solve היא יוזמה של המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) שנועדה להתמודד עם אתגרים גלובליים באמצעות חדשנות ויזמות. MIT Solve, שהושקה ב-2015, מפעילה אתגרים שנתיים שמושכים פתרונות מגוונים ומבוססי טכנולוגיה מרחבי העולם. היוזמה מתמקדת בנושאים בוערים כגון קיימות, חינוך, בריאות ושגשוג כלכלי. באמצעות הגישה המכלילה שלה, MIT Solve מעצימה יזמים חברתיים עם מימון, חונכות וקשרים לשותפים בעלי השפעה. מודל ייחודי זה מטפח פתרונות מדרגיים, המאפשרים לרעיונות טרנספורמטיביים ליצור השפעות מוחשיות עבור קהילות מוחלשות ברחבי העולם.

solve.mit.edu

למידע נוסף עבור המדיה

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

Bushra Zaidan

bushra.zaidan@andan.org