Asahi Kasei בוחרת ב- PolymRize™ כדי לקדם מידענות של פולימרים לטובת חדשנות ברת-קיימא


אטלנטה, July 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Matmerize, Inc., חברת סטארטאפ מובילה בתחום המידענות של הפולימרים ובינה מלאכותית של חומרים, נרגשת להודיע על התקשרות עם Asahi Kasei, חברה יפנית רב-לאומית מגוונת. Asahi Kasei פועלת בשלושה מגזרים: חומרים, בתים ושירותי בריאות, עם דגש חזק על יוזמות של קיימות ועם יעד להפוך לחברה חברה ניטרלית פחמנית עד 2050.

Asahi Kasei שואפת למנף את אלגוריתמי הבינה המלאכותית המתקדמים של Matmerize ואת יכולות לימוד המכונה כדי להאיץ את המחקר והפיתוח של נוסחאות פולימרים ברות קיימא. תחום החומרים של Asahi Kasei, המציע פתרונות סביבתיים, ניידות ותעשייה וחדשנות לחיים, כולל מגוון רחב של מוצרים ממפרידי סוללות, אלקטרוניקה, טקסטיל מתכלה, פלסטיקה הנדסית ופתרונות סאונד.

הצוות של Asahi Kasei משתמש ב-PolymRize, תוכנת הדגל של Matmerize, כדי לשפר את היכולת שלו להניע התקדמות בגילוי ומיטוב חומרים, שהם חיוניים ליישומים באלקטרוניקה, אריזה וחומרים ברי קיימא.

PolymRize רותמת את מאגר הנתונים העצום של Matmerize או משתמשת בנתונים קנייניים של הלקוח באופן מאובטח כדי לבנות מודלים לחיזוי המסייעים בגילוי ופיתוח פולימרים חדשים, ולחזות במהירות את התכונות של פולימרים, חומרים מרוכבים ונוסחאות חדשניות, שעדיין לא סונתזו. על ידי שימוש בכלי בינה מלאכותית אנליטיים ויוצרים באופן אוטומטי, PolymRize מאיצה באופן משמעותי את המחקר והפיתוח של חומרי היעד, ומקטינה זמן ועלויות. היא גם מציעה מסגרת חזקה לניהול נתונים וארגון.

למידע נוסף על PolymRize בקרו בכתובת: www.matmerize.com/polymrize

קטע מדיה הנלווה להודעה זו זמין על ידי לחיצה על קישור זה.

שיתוף פעולה זה צפוי למלא תפקיד משמעותי בהשגת יעדי הקיימות וניטרליות הפחמן של Asahi Kasei בכך שיאפשר פיתוח פולימרים בעלי מוליכות יונית משופרת ותכונות אופטיות ודיאלקטריות אטרקטיביות, החיוניים ליישומים בתאי דלק, סוללות, דיאלקטריים, התקנים אלקטרוניים ואלקטרוכימיים.

אודות Matmerize

Matmerize משלבת ידע בתחום הפולימרים עם בינה מלאכותית מתקדמת כדי לשנות ולהאיץ פיתוח חומרים בקנה מידה גדול. המשימה שלה היא לחולל מהפכה בסביבת המחקר והפיתוח של חומרים עם פתרון תוכנת בינה מלאכותית לפיתוח חסכוני ומהיר של נוסחאות פולימרים תפקודיות וברות קיימא. למידע נוסף על שיתוף פעולה זה וכיצד PolymRize משפיעה על פיתוח חומרים, אנא צרו קשר עם Matmerize בכתובת info@matmerize.com.

אודות Asahi Kasei

 Asahi Kasei Groupתורמת לחיים של אנשים ברחבי העולם. מאז הקמתה בשנת 1922 עם עסקי אמוניה וסיבי תאית, Asahi Kasei צמחה בעקביות באמצעות שינוי יזום של הפורטפוליו העסקי שלה כדי לספק מענה לצרכים המתפתחים בכל עידן. עם יותר מ-49,000 עובדים ברחבי העולם, החברה תורמת לחברה ברת קיימא על ידי מתן פתרונות לאתגרי העולם באמצעות שלושת המגזרים העסקיים שלה: חומרים, בתים ושירותי בריאות. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.asahi-kasei.com.

למידע נוסף:

.Matmerize, Inc
https://www.matmerize.com
E: info@matmerize.com
Y: Watch Matmerize Videos on YouTube
L: Follow our LinkedIn Page