Nokialta maailmanlaajuinen "Rewrite the Rules" markkinointikampanja

Operaattoreiden rooli viestintäteollisuudessa on muuttunut puheluiden tarjoamisesta erilaisten viestintäsovellusten, palveluiden ja sisällön tarjoamiseen. Korostaakseen tätä muutosta kohti langatonta tietoyhteiskuntaa, Nokia Networks aloittaa maailmanlaajuisen "Rewrite the Rules" markkinointikampanjan, jossa tuodaan esille loppukäyttäjien tarpeita ja niiden merkitystä operaattoreiden sekä Internet-palvelujentarjoajien liiketoiminnalle.

Kampanjan pääkohderyhmä on operaattoreiden ja Internet-palvelujentarjoajien ylin johto, joka keskittyy teknisten kysymysten sijasta liiketoiminnan ja uusien palvelujen kehittämiseen. Tavoitteena on vahvistaa myös Nokian imagoa maailman johtavana langattoman Internetin yrityksenä.

Nokia Networksin markkinointiviestintäjohtaja Mauri Metsärannan mukaan "Rewrite the Rules" ei ole pelkkä slogan vaan uusi viesti, jota Nokia Networks korostaa kaikessa viestinnässään. "Operaattoreille ja Internet-palvelujentarjoajille suunnatussa viestinnässä olemme keskittyneet pääasiassa henkilökohtaiseen viestintään. Nyt olemme luoneet lisäksi markkinointikampanjan tukemaan myyntiä täysin uudella tavalla. Koska loppukäyttäjien tarpeet ovat merkittävin markkinointa ohjaava tekijä, haluamme kampanjassamame puhutella nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme uudella tavalla. Haluamme korostaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia, sovelluksia sekä palveluita tekniikan sijasta.", Metsäranta sanoo.

Lisätietoja:

Markkinointiviestintäjohtaja Mauri Metsäranta