Herman Maier ja Atomic uudistivat yhteistyösopimuksensa

Itävaltalainen alppihiihtotähti Hermann Maier ja Atomic ovat uudistaneet yhteistyösopimuksensa kahdeksi vuodeksi.
Seuraavat kaksi vuotta tarjoavat suuria haasteita Maierille ja Atomicille. "Odotamme innokkaina alppihiihdon maailmanmestaruuskisoja St. Anton am Arlbergissa ja talviolympialaisia Salt Lake Cityssä. Olemme erittäin optimistisia. Kun sekuntien sadasosat ratkaisevat, vain parhaat urheilijat joilla on parhaat välineet, voivat voittaa", Atomicin toimitusjohtaja Michael Schineis toteaa.

Kausi 1999-2000 oli menestyksekäs sekä Maierille että Atomicille. Maier voitti maailmancupin lajimestaruudet suurpujottelussa, supersuurpujottelussa ja syöksylaskussa sekä vei maailmancupin kokonaiskilpailun voiton saavuttamalla maagisen 2000 pisteen rajan. "Täydellisyyttä hipovat urheilusuoritukset ja teknisesti edistykselliset tuotteet tekivät kauden saavutukset mahdollisiksi", Schineis lisää. "Atomic keräsi maailmancupissa yhteensä 11.116 pistettä, 21 voittoa, 18 toista ja 18 kolmatta sijaa. Suksivalmistajien välisessä kilpailussa Atomic voitti jo kolmatta kertaa peräkkäin. Voimme olla tyytyväisiä kauden tulokseen."

Amer-yhtymä Oyj

Tea Saari