Telenor inviterer til pressekonferanse onsdag 21. mars på CeBit

Dato: Onsdag 21. mars 2001
Tid: 10.00 – 11.00
Sted: Rom 17, første etasje, TCM (Tagungs Centrum Messe), CeBit i Hannover

På pressekonferansen vil Telenor tydeliggjøre sin satsing på å bli en betydelig aktør i det europeiske ASP-markedet gjennom et omfattende samarbeid mellom forretningsenhetene Nextra og Telenor Business Solutions. Det vil også bli orientert om Nextras videre satsing på å bli en ledende Communications Service Provider (CSP) i Europa.

Telenor Business Solutions vil på pressekonferansen demonstrere neste generasjon ASP-plattform som er utviklet i samarbeid med det amerikanske selskapet iCan SP Inc (datterselskap av Computer Associates). Den nye plattformen gir en lang rekke nye og avanserte muligheter både for kundene og for selskapene som administrerer ASP-tjenestene.

Pressekonferansen vil blant annet bestå av en presentasjon ved konserndirektør for Internett i Telenor Morten Lundal, en presentasjon av Login ved strategidirektør Fredrik Hilding i Telenor Business Solution sammen med en representant for deres samarbeidspartner iCan SP Inc, samt en presentasjon av Nextra Tyskland ved direktør Rex Stephenson.