Net Insight stärker ledningen med ny försäljningsdirektör

- Vi är mycket glada över att ha rekryterat Olle Waktel som försäljningsdirektör. Olle Waktel har den kompetens, erfarenhet och de personliga egenskaper som behövs i Net Insights fortsatta utveckling, säger Tomas Duffy ,VD Net Insight.

Olle Waktel, 41 år, har en gedigen bakgrund inom försäljning och marknadsföring av IT-tjänster och datakommunikationslösningar. Närmast kommer han från en position som VD för Nextra AB, ett bolag som ingår i Telenorkoncernen. Inom ramen för det uppdraget har Olle varit engagerad i ett antal internationella projekt. Olle Waktel var dessförinnan affärsansvarig för Telias internettjänster.

- Jag ser en stor potential i Net Insights tekniska försprång när det gäller kostnadseffektiva och kvalitetssäkrande nätverkslösningar. Suget efter nya tjänster som kan ge nya intäkter är stort, och bolaget har färdiga produkter som kan integreras i befintlig infrastruktur. Dessutom tilltalas jag av den kompetens och det engagemang som finns inom organisationen, säger Olle Waktel.

För ytterligare information, kontakta:
Tomas Duffy, VD, Net Insight AB.
Tfn: 08-685 04 00, e-post: tomas.duffy@netinsight.net
Carolen Ytander, Informationschef Net Insight AB.
Tfn: 08-685 04 50, e-post: carolen.ytander@netinsight.net