Nokia esitteli uuden IP120 -tietoturvalaitteiston yritysten sivutoimipisteille

Nokia julkisti tänään uuden yritysten sivutoimipisteille tarkoitetun IP120 -tietoturvalaitteiston. Nokia IP120 yhdistää Internet Security Systemsin (ISS) Real Secure -hyökkäyksenestoratkaisun Nokian IPSO käyttöjärjestelmään ja alustaan.

Nokia IP120 on ihanteellinen ratkaisu yritysasiakkaille, jotka tarvitsevat aukottoman ja skaalautuvan hyökkäyksenestojärjestelmän etätoimistoille tai sivutoimipisteille. Myös palveluntarjoajat hyötyvät Nokia IP120 -ratkaisusta. Sen avulla ne voivat tarjota tuotteitaan myös pienyritysasiakkaille.

ISS:n RealSecure for Nokia IP120 -ratkaisu yhdistää sivutoimipisteet turvallisesti yrityksen hyökkäyksenestojärjestelmään sekä mahdollistaa myös yhteistyökumppaneiden, alihankkijoiden ja asiakkaiden turvallisen yhteyden yrityksen verkkoon. Nokian kokonaisratkaisu ja nopea asennus laskevat asiakkaan hallinnointikustannuksia ja vähentävät IT-resurssien tarvetta. Nokia Horizon Manager -hallintatyökalu mahdollistaa useiden alustojen hallinnan samanaikaisesti.

RealSecure for Nokia IP120 -laitteisto tulee saataville toukokuussa 2002.

Lisätietoja antaa:
Nokia Ventures Organization