Activision kehittää pelejä Nokia N-Gage (TM) -pelilaitteeseen

Interaktiivista viihdettä kehittävä ja julkaiseva Activision Inc. ilmoitti tänään, että yritys tukee Nokian uutta Nokia N-Gage(TM) -pelilaitetta ja aikoo kehittää siihen pelejä yhteistyössä Nokian kanssa.

"Olemme erittäin kiinnostuneita N-Gage -pelilaitteesta. Ryhdymme kehittämään tälle uudelle pelialustalle suunniteltuja pelejä Nokian kanssa", sanoi David Anderson, Director of Lisencing and Business Development, Activision. "Uskomme, että uusi pelialusta laajentaa videopelien käyttäjäkunnan ikäjakaumaa ja tarjoaa meille uusia mahdollisuuksia tavoittaa yleisömme."

"Nokia N-Gagen innovatiiviset ominaisuudet tuovat uusia ulottuvuuksia vuorovaikutteisiin peleihin. Yhteistyömme Activisionin kaltaisten johtavien pelikehittäjien kanssa tuo kuluttajien ulottuville uskomattoman valikoiman korkealaatuisia pelejä", sanoi Entertainment & Media -liiketoimintayksikön johtaja Ilkka Raiskinen Nokia Mobile Phonesista.

Lisätietoja:

Activision: