Nokia toimittaa D500 DSL-laajakaistaverkon laajennuksen Hebein maakuntaan Kiinaan

Nokia toimittaa DSL-laajakaistaratkaisun laajennuksen Hebei Communications Corporatelle Kiinaan. Hebein maakunta sijaitsee pohjois-Kiinassa ja on yksi Kiinan nopeimmin kasvavista alueista.

Nokia toimittaa nopeat Internet yhteydet mahdollistavat D500 ja D50e DSLAM (Digital Subscriber Line Access Multiplexer) -ratkaisut Hebein maakunnan tärkeimpiin kaupunkeihin Shijiazhuangiin ja Baodingiin. Toimitukset on jo aloitettu.

Nokia D500- ja Nokia D50 -ratkaisut mahdollistavat kustannustehokkaat IP-pohjaiset verkko-palvelut.

Nokia D500-järjestelmäalustaa käytetään ADSL-, SHDSL- ja VDSL-laajakaistaratkaisuissa.  D500-järjestelmäalusta mahdollistaa kattavan joukon huippuluokan DSL-palveluita ja tukee kehitystä ATM-pohjaisesta verkosta IP-pohjaiseen verkkoon ja  tulevaisuuden täysimittaisiin, nopeisiin ja joustaviin IP-palveluihin.

Kiiinan viestintäministeriö on virallisesti hyväksynyt Nokia D500- ja D50 -tuotteet käyttöön Kiinan kansallisessa verkossa.

Nokia on Kiinan johtavia tietoliikennetoimittajia. Nokialla on Kiinassa tuotantolaitos, tuotekehitysyksikkö ja kahdeksan yhteisyritystä. Henkilöstömäärä on yli 5000.

Nokia on johtava langattoman tulevaisuuden rakentaja. Kokemus ja innovatiivisuus sekä käyttäjäystävälliset tuotteet ja turvalliset ratkaisut ovat tehneet yhtiöstä maailman suurimman matkapuhelinvalmistajan ja yhden johtavista matkapuhelin-, laajakaista- ja IP-verkkojen toimittajista. Nokian tavoitteena on parantaa yritysten tehokkuutta ja rikastuttaa ihmisten jokapäiväistä elämää yhdistämällä langattomuuden edut Internetiin. Nokialla on laaja omistajapohja, ja sen osake on listattu kuudessa pörssissä.

Lisätietoja:

Nokia Networks