AND-adressen van 87 landen binnen bereik van SAP-gebruikers

Perfect for People implementeert en optimaliseert SAP-oplossingen ter ondersteuning en verbetering van de bedrijfsprocessen. Zij is één van de grootste onafhankelijke SAP-dienstverleners in Nederland. Twan van Dijk, Marketing en Sales Manager van Perfect for People, benadrukt: "De combinatie tussen SAP en Clavis Address Query levert veel voordelen op, want de software is zeer gebruikersvriendelijk. Tevens wordt de efficiency en effectiviteit van die bedrijfsprocessen vergroot, waarbij de verschillende adresgegevens een elementair onderdeel zijn. Clavis Address Query werkt met verschillende SAP-modules, niet alleen met Customer Relationship Management maar bijvoorbeeld ook met Sales en Distribution, Human Resources en met financiële modules."

De adres­gegevens van AND hebben een hoge geografische dekking en een hoog detailniveau, dankzij de vergevorderde technologie die AND heeft ontwikkeld voor adresmanagement-software. Roland van der Horst van AND verklaart: "Clavis Address Query is een kwalitatief hoogwaardig adressen­beheerprogramma, gebaseerd op software die ervoor zorgt dat adressen en postcodes, ook wanneer die gedeeltelijk worden ingevoerd, door het systeem automatisch correct worden aangevuld. Bij foutieve invoer geeft ons systeem het 'best available' alternatief, waardoor er een hoog matchingspercentage gegarandeerd is. Door de samenwerking van AND en Perfect for People kunnen ondernemingen in een SAP-omgeving van de unieke adresvalidatie van AND profiteren en altijd over het juiste adres beschikken. Ons bestand dekt West- en Oost-Europa, Noord-Amerika, Australië en een groot aantal landen in Azië, Zuid-Amerika en Afrika af."

De adressenfunctionaliteiten van AND worden ook geleverd voor webservices en werken optimaal in mobiele netwerken.